Тези ръце - толкова познати и отдавна недокосвани. Този поглед - отново върху мен, само върху мен. Знаех, че не трябваше да правя това. Знаех, че не съм безразсъдното момиче, което флиртува с всеки. Не бе прилично да му позволя да ме докосва.
Но какво пък? Пръстите му ми принадлежат, сребристият му поглед се взира винаги в мен, само в мен. Може би има нещо в него, което ме кара да искам още, както след всяка запалена цигара, след всяко самоубийствено вдишване се моля за още една доза, макар и малка.
Той беше опиянен от алкохола, ами аз? Може би от аромата на тялото му, от кръвта, която кипеше във вените му, може би от цялото му същество. Когато пръстите му се плъзнаха нежно по бедрото ми, аз знаех, че не трябва. Това щеше да ме разруши, както цигарите всеки ден ме тласкат към смъртта.
Когато хвана ръката ми и я галеше, се почувствах жива. Той опря главата си в моята и усетих нажежения въздух между нас. Аз усетих нещо. Не е в мой стил да живея и да чувствам. Не съм сигурна дали наистина знаеше какво прави и защо го прави, но аз знаех. Това беше поредната самоубийствена мисия. За първи път в живота си не бях пила нищо, но се чувствах пияна. Той изпиваше мен заедно с бирата, а аз пих от него, напих се. Предадох се.
Какво направи с мен, Фор?