Selin odaya çıkınca hemen Emre'yi aradım.
A:Emre herşey hazır dimi??
E: Hazır hazır, abi sen bı sakin ol.
A:Ne sakin olucam ilk ve tek olucak.
E:Nesye abicim siz hazır mısınız?
A:Selini bekliyorum. Hadi kapattım.
E:Hadi abicim sana kolay gelsin.
Telefonu kapattım ve beklemeye başladı.
Bekledim, bekledim, bekledim,yine bekledim,yine,bir daha ve en sonda ağaç gibi uzayıp meyve verdim.A: Aşkıım hadi ama ağaç oldum
S: Geldim geldim
Merdivenlerden inen Selini görünce gözlerim parladı. Allahım sen ne kadar güzel bir kız yaratmıştın.
A: Çok güzel olmuştun bebeğim
Yanağından öptüm
S: Teşekkür ederim sende fena sayılmazsın. Hadi gidelim Ali meraktan öleceğim.
A:Hayhay buyur bayanlar önden.
S: Mersi.
Arabaya bindirdikten sonra şoför koltuğuna oturup arabayı sürmeye başladım.
Uzun yolculuktan sonra gelmiştik.
S:Bir an bitmeyecek bu yol sandım Ali.
A: Geldik güzelim hadi in.
Selin indi ve onu bir eve getirdim.
S:Ali burası nere-. Ali bune yemekler harika.
Yemek mı Allahım gözü yemekte kaldı.
A: Aşkım yemekleri benden çok mü sevdin.
S:Yok aşkım öyle olur mu
Dedi ve o bordo dudakları ile öptü yanağımı. Bende yanağımı sildim. İy simli simli...
Yemeğe başladık. Selin hanım acıkmış. Ay hamile olunca ne yapacağım.
A: Beğendim mı aşkım??
S:Hihi cok beğendim Canim. Aşkım sorması ayıp ama
A:Sor bakalım
S: Sürpriz bu mu?
A: Doyduysak gel bakalım
Dedim ve elini tuttum. Arka bahçeye götürdüm. Arka bahçe yeşilliklerler dolu birde göl var.
Asıl bomba burda başlayacak.
A: Aşkım geliyorum şimdi burada bekle sen tamam mı??
S:Tamam ama çabuk gel.
⭐⭐⭐⭐⭐
Herşey o kadar güzel gidiyor ki. Bu anları ölümsüzleştirmek istiyorum.Burası harikaydı. Hele ki göl. Göl güllerle doluydu. Bir gülü alırken ki aldım o sırada gölde hareket oldu biraz geri kaçtım korkudan.
S:Aliii! Nerdesin yha
Ses yoktu şimdi sıçtım ben. Sonra bı baktım göle. Kocaman harflerle "Benimle Evlenir Misin" yazıyordu. Hala şoktaydım. Arkamı bi döndüm Ali önüme eğilmiş bir şekilde bana bakıyordu.
S:Ali
A:Selin nerden nasıl başlayacağımı bilemiyorum. Öncelikle seni çok seviyorum.Her zerrene kadar çok seviyorum. Ölene kadarda seveceğim. Bütün bu olduğumuz günler hatta saatleri Allah'a şükrediyorum. Seni bana veren bin şükür Selin. Sen benim yer geldi annem, babam,abim,ablam,kız kardeşim sevgilim oldun. Bana sevmeyi, sevilmeyi,güveni, mutluluğu anlattın öğrettin. Ben artık bir yuva kurmak çocuklarımızın olmasını istiyorum. O kurduğumuz hayalleri adım adım gerçekleştirmek istiyorum. Seninle aynı yerde oturmak. Beni sabah mutlu bir şekilde uyandırmak, Beraber kahvaltı etmek,senle gülmek ve daha da çok ani biriktirmek istiyorum.
Bütün bunları benimle birlikte varmasın aşkım?
"BENİMLE EVLENİR MİSİN Hayatımın Aşkı!!!!"Ben Ali'yi izliyordu. O sözleri beni benden almıştı. Çok mutlu olmuştum. Onu hakedecek naptim ki ben...
S:Seni her zerremle seveceğim Alim. EVET,EVET, EVET!!!
Ali parmağıma yüzüğü taktı ve beni döndürmeye başladı.
"Hayallere adım adım..."
Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Hikayesi
FanfictionAlınları değdirdiler ve "Sonsuza kadar" Bu bir aşkların sonsuza kadar süreceği bir yemindi...