Odaya girdiğimde Selin ayaklanmış.
A: Aşkım nereye?
S:Ee eve...
A:Eve mi?
S: Aşkım az önce doktor geldi çıkabilirsiniz dedi.
A:Tamam o zaman. Koluna dikkat et.
Kazağını giyimeye çalışıyordu. Ama beceremiyordu bu da benim komiğime geliyordu.
S:Ali ya gelsene ne gülüp duruyon pişkin pişkin.
A:Napayım beceremeyince hoşuma gidiyor da.
S:Alii
A: Geldim Geldim.
Kazağın kolunu Selinin yaralı kolundan geçirdim ve eline bir öpücük kondurdum.
A;Bundan sonra Selin. Benimle ilgili birşey öğrendiğinde kendine zarar vermeyeceksin hatta benlik birşey olduğunda bana söyleyeceksin tamam mı sevgilim.
S: Tamam. Ali
A: Efendim?
S:Eve gitmeden önce anneme gitsek.
A: Tamam.
S:Hadi gidelim o zaman.
Dedi o muhteşem gülüşüyle beraber. Hastaneden çıktıktan sonra arabama binip bizim ünlü Güneş Sultan'ın evine yol aldık. Sahi kim mi bu Güneş Sultan?
Kendisi en ünlü moda tasarımcısı ayrıca bir şirketin de sahibi. Eşi ile ayrıldı tek kalıyor. Bu kadar bilgi yeter değil mi? Benim en merak ettiğim konu Selinin ikizi...Selin'den bir tane daha. Acaba onun gibi süslü mu? Mızmız mı? Gamzesi var mı?
Ben niye bu kadar merak ediyorum bilmiyorum ama insanda merak edebilir yani.Nihayeti gelmiştik. Arabadan inince Seline kapıyı açtıksan sonra Selinde indi. Elimi tutup bana baktı. Biraz korku biraz heyecan biraz da ümit vardı. İkizini istiyordu,annesiyle barışmak istiyordu, babasıyla ohoo ona neler yapmak istemezdi ki...
Kapıyı çaldıktan 2 saniye sonra kapı açıldı. Sanki Güneş Sultan bizi bekliyordu o derece hızlı açtı kapıyı.
G:Selin, kızım hoşgeldin.
S: İçeri girebilir miyiz?
G:O nasıl laf tabiki.
Bize yol vererek içeri girdik. Biraz yürüdükten sorma solda oturma odasına geçtik. Selin yanıma oturdu ve Güneş Sultan da karşımıza geçti.
S:Ben... İkizimi öğrenmek istiyorum. Yani baştan herşeyi duymak istiyorum.
G: Bana güven her şeyi anlatcam. Ben size hamile olduğumda baban bir kız çocuğu istiyordu. Kız çocuğu oldu ama ikiz asla kabul etmedi. Biriniz aldırmamı istedi. Ben istemiyordum ve ne yapacağımı bilmiyordum. Doktora gitmiş gibi yaparak bir aileye gittim. Doğumdan sonra birinizi vermek zorunda olacaktım çünkü ikinizi istiyordum ne seni ne de onu bırakmak istemiyordum. O yüzden doğum olduktan sonra hemen o aileye verdim. Ama baban bunu da öğrendi. Beni dövdü. Neden ikiz istemedin diye sorduğumda cevap vermeden benden günlerdir uzaklaşıp gitti. Bir daha gelmedi. Ta ki ben ikizinle görüşmeye başladığımda gördüm. Beni engelledi hep istemedi görüşmemi. Bende sana söylemek istedim.
Selinle ağızımız bıçak açmıyordu. Güneş Sultan konuşmasını bitirdikten sonra 1 dakika öyle kaldık. Şoktaydım. Babasını deli gibi seven, bağımlı olan Selin şuanda babasına karşı nefret besliyordu.
S: Peki ikizimin adı ne?
Selin sessizliği bozmuştu sonunda.
G: İkizinin ismi Tuğçe
S: Güzel isimmis.
A: Peki evi nerede bu kızın?
G:İzmirin bir semtinde.
S: Peki senin gerçek annesi olduğunu biliyor mu?
G: Evet ben ona herşeyi anlattım. İkizin olduğunu falan ne varsa her şeyi baştan söyledim. Seni görmek istiyor tabi.
S: Peki... (Bana dönerek) Ali bu hafta sonu İzmire gidicez. Adresi verir misin?
G:Tabi *******
A:Tamam hadi gidelim biz.
Evden çıktık eve yol aldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Hikayesi
FanfictionAlınları değdirdiler ve "Sonsuza kadar" Bu bir aşkların sonsuza kadar süreceği bir yemindi...