⭐Beyaz atlı prens ⭐

57 0 0
                                    


Yemekten sonra sohbet ettik,oyunlar oynadık güldük eğlendik ve saat geç olunca herkes evlere dağıldı. Hala Tuğçenin ikzi olduğuma hala şoktaydilar. Eh zamanla alışacaklar. Etrafı topladıktan sonra Tuğçe ve Ayşe teyze yatmaya gittiler. Ali ile biz salonda baş başa kaldık.

A: Sonunda baş başa kaldık güzelim?

S: Öyle mi oldu?

A: Hıhı

Gelip beni hızlıca öptü. Tutkuyla giden bir öpüşme de ki çok güzel gidiyordu.

T: Hayırlı işler gençler

Hemen birbirimizden ayrıldığımızda şoktaydik. Korkmuştum.

S:Se-sen ne a-ariyorsun Burda?

T:Su içmeye indim de maşallah.

S: Tuğçe!!

Ali ise bana bakıp gülüyordu. Salak odun.

T: Neyse ben yatıyorum. Kolay gelsin enişte?

A:Sağol baldız.

Tuğçe gidince Ali'nin koluna yumruk geçirdim?

S:Ne gülüyordun yaa. Rezil oldum.

A:Ahahahaah

S:(koluna vurarak) Alii

A:Tamam ahah tamam sustum.

S:Hadi yatalım bizde. Hadi kalk

Aliyi zorla yataktan kaldırarak odaya geldik. Pijamaları giyince (tabiki lavaboda) Ali giyindi benden sonra. Ali de giyindikten sonra yanağına kocaman öpücük koydum ve iyi geceler dedim uydum.

⚫⚪⚫⚪⚫⚪⚫⚪

Ali'den:

Sabah nefis bir koku ile uyandım. Hah tabiki Selinin kokusu. Yemek kokusu değil yaa. Seline bakıp gülümsedim. Dağınık saçları, yanakları, kaşı gözü ve en önemlisi tabiki dudakları...
O kadar güzel ki o kadar dolgun ki öpmemek mümkün değil. Selinin boynundan öperek uyandırmaya çalıştım. Azıcık kıpırtı oluştu.

A:Selin... Aşkım

S:Hmmm

A:Hadi kalk bitanem hadi Selin

S:mmm tamam

Biraz mızmızlansa da gözünü açtı zarzor. Selini tekrar öpüp banyoda rutin işlerimi hallettikten sonra odaya döndüm Selin yataktan kalkmış yatağı toplamış hatta giyinmis bile ne ara yaptıysa artık bunları.

S: Günaydın

A:Sanada bitanem.

S:Hadi aşağı İnelim kahvaltı hazırlıyalım.

A:Bende mi??

S:Sorun mi var?

Bu bir mesajdı. Hatta tehditdi.

A:Yok cnm ne sorunu hadi İnelim o zaman aşağı...

Aşağı indik Allah var ki iyi ki var beni şanslı kılıyor. Yarabbim teşekkür ederim sana. Ayşe teyze sofrayı hazırlamış ztn. Selin zaten hemen lafa atlıyor. Kızım kadın yapmış sus işte ya.

S:Ayşe teyze ne zahmet ettin biz yapardık.

Ayşe teyze:Haaa kızım daha kalkacanız da kahvaltı hazırlayacaniz. Hadi bakın işinize.

Ayşe teyzeme bak sen ya.

S:Aşk olsun Ayşe teyze yaa.

Ayşe teyze:Hadi kızım Nazlıyı da uyandir da kahvaltı da edelim.

S:Tamam.

Selin Nazlıyı çağırmaya gidince bende Ayşe teyze ile kaldım.

A:Ayşe teyze Tuğçeyle neden kalıyordunuz?

Ayşe teyze:Yemek yapmayı bilmiyordu.

Bu lafına gülmüştum. Kısa ve net cevap "yemek yapmayı bilmiyordu" .

A:Valla benim ki yapıyor nefis hatta yemekleri

Ayşe teyze:Belli belli anasına çekmiş.

Anasına çekmiş diyince biraz durakladım. Selin ile annesi ile arasında buzlar eriyecek mi?
Yoksa aynı devam mı edecek?

S:Kim çekmiş anasına?

A:Iı yok bişi öylesine laflıyorduk aramızda hadi kahvaltı edelim.

O sırada Tuğçe geldi.

T: Günaydın herkese !!

A:Ne bu enerji baldız?

S: Rüyasına"Beyaz Atlı Prens" görmüş de ondan.

T: Kızım dalga geçme beyaz atlı prens görürsen bugün kısmetin çıkarmış? (Uydurma inanmayin kdkdkkdm)

Ayşe teyze: Kızım inanma şöyle inançlara sabah sabah sende hadi herkes sofraya.

Ayşe teyzenin komutu ile sofraya oturduk.

Merhaba arkadaşlar inşallah beğenirsiniz 👅👅


Aşkın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin