⭐ Gizli Sır ⭐

87 2 0
                                    


Şuan karşımda iğrenç bir anne vardı. Onu sevmiyorum. Sevdiği adamı için beni ve Ali'yi kullandı. Affetmeyeceğim de.

G;Selin güzel kızım affet beni.

S: Bakıyorum da senin affedilecek bir tarafın yok.

G:Selin yapma böyle.

S:Beni düşünmedin dimi illa sevdiğini bulmak için beni kızını be!! Kullandın. Sen ne biçim annesin. Sana birşey diyim mi babam seni terk etmekte haklıymış.

O sadece şiş gözlerle bakıyordu. Onu affetmek istiyordum ama kalbim doğru birşey yaptığını söylüyordu. Affetmeyeceğim.

S: Şimdi izninle gider misin? Mağlum huzurumu kaçırdın.

G:Gidicem zatende sana söyleyecek başka bir şeyim var.

Meraklı gözlerle baktım.

G;Ben babanla evli iken.

Ahh bir tane daha hikaye mı.

G:Bu Ali'nin babası olanlardan önce ben babanla evli iken. Senin bir ikizin vardı. Ama baban ikiz istemiyordu. Bir aileye verdi. Yıllar sonra buldum onu. Baban karşı çıktı. Buldum diye bana zarar verdi. Ama ben onu dinlemedim. Yani bildiğin babanı ben terkettim. Sandığın gibi baban değil SELİN!!

Ben gözleri pörtlek pörtlek açmış bakıyordum. Benim ikizim var. Benim babam annemi zorla durdurmaya çalışmış.  Gözümden bir yaş düştü.

S:Peki nerde beni i-ikizim.

G: İzmirdeymiş.

S:Tamam.

Ben ne yapacaktım. Bugüne kadar babam terketti diye bilirken annem terketti. İkizimi istememiş.  Peki neden?
O sırada annemin gittiğini anladım. Ben bir noktaya dikmiş gözlerimi ayırmıyordum.

A:Selin.

S: ...

A:Seliiiin

S:Heh efendim.

A:Ne oldu?

S:Ali

Gözyaşlarımı tutamayarak ağlamaya başladım. Alinin omuzuna koydum başımı.

A:Selin güzelim noldu.

S:Alii... Benim i-i-ikizim v-varmis.

A: Ne

İyice aklım karışmıştı. Babam sandığım gibi değil. Peki ya annem. Allahım nabacam ben.

S:Ali onu bulalım lütfen.

A:Aşkım sakin ol bir hastaneden çıkalım. Söz sana bulucam.

Gözleriyle gözlerimin içine bakıyordu. Kedi bakışı gibi.

A:Tamam mı hadi sen dinlen uyu biraz.

S:Sen Nabacaktin.

A:Uyutacağim.

Dedim ve içten bir gülümseme yolladı. Yatağa yatınca Alide yanıma sokuldu. Ali'ye dönerken boynuna doğru yattım.(anlatamadım ama nidkf) Kokusunu içime çektim. İşte bu huzurdu. Tek o iyi geliyordu bana. O olmasa kim bilir ben ne olacaktım.

S:İyiki hayatımdasın Ali.

Dediğim ve derin uykuya bıraktım kendimi.

✳✳✳✳✳✳✳

Ali'den;

Selini bir güzel uyuttuktan sonra yataktan kalktım kantine gitmek istiyordum. Başına öpücük kondurduktan sonra çıktım odadan. O sırada telefonum çaldı.
Arayan savaştı.

A: Efendim

Sav:Ali Selin nasıl.

A:Selin iyi uyudu şimdi bende kantine indim.

Sav:Noldu yaa sesin bayağı garip geliyor.

A:Sorma kardeşim neler olmadı ki.

Sav:Dur yanına geliyorum.

A:Gerek yok aslında ama.

Sav: Kantinde bekle beni.

Telefonu kapattım ve bir çay aldıktan sonra masalarin birine oturdum. Selinin bir ikizi...

Bu çok tuhaf aslında. Bugüne kadar yok ortalıkta annesi Seline şimdi söylüyor. Bu çok daha garip. Acaba kimdi? eğer o Selini görünce ne tepki verecek?

Daha cevabını bulamayacağım sorular... 

/5-10 dk sonra/

Sav:Ciddi mısın Ali?

A:Evet Seli'nin bir ikizi varmış​. Şimdi de öğrenmek istiyor.

Sav:Benim bir arkadaşım var. Yani bilir ajans mı diyim artık Bilmiyorum ama ben onunla danışıyım istersen.

A:Yarın annesine goturucem onunla konuşmak istiyor bana söylemedi ama anladım. O zaman sende gelirsin bir kaç Bilgi alır arkadaşına söylersin.

Sav:Tamam kardeşim öyle yaparız. Sen nabiyorsun?

A: Ben nabiyim benim cadımla uğraşıyorum. :)

Sav: Demek cadı ha. Oğlum benimki daha beter. Hırçın bide.

A:Haha savaş allah sana kolaylık versin. Ne hırçındır o. Neyse kardeşim ben gidiyim Selin uyanmıştır.

Sav:Tamam bende nazliya gideyim patlamıştır. :)

A: :)) hadi görüşürüz.

Dedim ve savaştan ayrılarak Seli'nin odasına yol aldım.


Aşkın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin