⭐Buluşma ⭐

59 1 0
                                    


Aliye tarif ettiğim adresi verince hemen gaza basarak sürmeye başladı. Çok heyecanlanmıştım.

S:Hayy Ali ben çok heyecanlandım ya.Ya beni sevmezse ya beni ikizi olarak görmezse. O zaman ne olcak ben çok üzülürüm.

A; Aşkım sakin ol. İkizin seni merak ediyormuş ya hatırla annen demişti.

S:Hı.

Heyecandan dilimi yutmuş gibiydim. Çok merak ediyordum. Küçüklükte beni bir ikiz var gibi hissederdim. Keşke küçüklükten beri yanımda olsaydı. Dertlerimi anlatabilirdim.

Ama şundan sonra onlarin hepsi olacak.

A:İn bakalım geldik?

S:Ne geldik mi? Hay ben çok heyecanlandım? Girmesek mi?

A:Selin saçmalama onca yol geldik

S:ıı o da doğru. O zaman Nabacaz giricez mecburen. Hadi gidelim.

Hızla kapıya kadar gittik ve Ali Ali kapıyı çaldı. Bir iki dakika sonra 60 yaşlarında bir kadın açtı.

K:Buyrun kime bakmıştınız??

S:Ee biz...

A: Tuğçe Yılmaz bakmıştık?

S: Evet

K:Peki neyi oluyorsunuz?

S: Arkadaşıyız musade varmı?

K: Buyrun siz içeri geçin ben Tuğceye çağırayım.

Kadın Tuğçeyi çağırmaya gidince bizde içeri geçerek koltuklata oturup beklemeye başladık. Çok heyecanlanmıştım beni tanır mıydı ki?

O sırada bir kız geldi... Bu oydu benim İkizim... Merak ettiğim bunca zaman öğrenemediğim dün öğrendiğim İkizim.... Tıpkı bana benziyordu.

N;Buyrun

Ben konuşamıyordum. Donmuş kalmıştım.

A; Merhaba Tuğçe siz misiniz?

T:Evet benim peki ya siz kimsiniz? Ayşe teyzeye Arkadaşıyız demiştiniz ama ben sizi tanımıyorum?

A: Yanlız konuşabilir miyiz?

Dedi Ayşe teyzeye bakarak.

T; Ayşe teyze yanlız bırakır mısın bizi?

A:Tabi kızım.

Dedi ve gitti. Bende kendimde gelerek ona baktım tıpkı bana benziyordu..

T:Evet dinliyorum?

S: Şey... Aslında sen benim yıllar sonra öğrendiğim ikizimsin.

Dediğimde öylece donup kaldı. Birşey demedi kaldi.

A:(sessizce) aşkım pat diye söylenir mi yaa?

S:(sessizce) aşkım ben ne bilim şu konu bittin gittin istedim ama kaldı bu böyle nolcak?

T:Ne yani benim İkizim sen mısın. Allah'ım inanamıyorum sonunda öğrendim sonunda buldum.

Hemen yanıma geldi ve bana sıkıca sarıldı. 21 yılın yokluğunda sarılmaydı. Tıpkı benim gibi hareketliydi.

T:Bana bütün hayatını anlatacaktın. Ayrıcı bu kim?

S:(Aliye bakarak gülümsedim) Sende bana anlatacaktın bütün herşeyi buda benim Sevgilim?

T:Ohooo gene tapız ben sandım ki beraber depresyona gireriz sandım.

Kısa bir kahkaha attım. Ona tekrar sarıldım. Hiç yabancı gibi hissesmiyordum. Çünkü benim İkizim o.

Aşkın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin