Tuğçeyle bayağı muhabbet ettik. Güldük eğlendik. Hayatımızı anlattık. Ona tekrar baktım kendimi gördüm :)).
S: İstanbul'a geleceksin bizimle.
T: İstanbul'a mi?
S:Evet noldu?
T:İyi de ben ailemi bırakıp gidemem ki?
S:Ama senin ailen İstanbul'da benim senin ailen. Benle gelsen hem Ayşe Teyze de gelir. Bizde kalırsın biz evlenirsek başka eve taşınırız?
T:Oldu paşa
S:Belki o zamana kadar sende sevgili bulursun
T: Kızım ben günlerdir depresyondayım ne diyorsun?
S:Kızım yürü İstanbul'a ne depresyonu kalk valizi hazırla annenle babanla konuşurum ben hadi.
T:Tamam o Zaman. Ayşe teyze valizi hazırla gidiyoruz?
A:Nereye yavrum?
S: İstanbul'a teyzem. Ali Ayşe Teyzeye sen yardım et bende Tuğçeye yardım edeyim.
A:Tamam
Dedi ve Ayşe teyzeyle yukarı gittik. Bizde tuğçeyle odasına çıktık. Odasına gelince gerçekten harika bir odası vardı. Borda rengi duvarlari krem rengi dolapları ve mini mini fotoğraflari...
S:İlk kıyafetlerden başlayalım.
T: Tamam
Önüme kocaman iki bavulu koydu. Şaşırmadım zaten kızlar 3 günlük tatile bile iki bavulla giderdi. Yaz kış bütün kıyafetlerini koyduk. Tarzı hareketleriydi. Renk renk kıyafetleri vardı. Bir sırt çantasına çekmeceden bir kutu koydu, bir kalp kutu, bir fotoğraf albümü koydu bunu aklıma yazıp bakacaktım. Makyaj çantasını parfümü ne varsa koydu. Günlük çantasına şarj aletini, kulaklığını ve cüzdanı aldıktan sonra bir bavulu ben bir bavulu o alarak aşağı indik. Tabi bizim Ayşe teyze ve Ali ağaç olmuş meyve vermeye başlamışlardı. Bizde bu hallerine gülümsedik.
A:Hadi hadi Ayşe teyze bile bıktı.
Ayşe teyze: Allah bu erkeklere sabır versin.
Kapıya doğru gidiyorduk bir yandan bir yandan da konuşuyorduk.
T:Ayşe teyze sen yapma bari.
Ayşe teyze: Kusura bakma kızım senin bavullara bak birde benim bavula bak.
Bavulu gösterdiğinde küçücük bir çanta gösterdi.
A: Hanımlar tartışmanızı bitirin hadi getirin bavullari koyalım bagaja ve gidelim artık.
Bavullari bagaja koyduktan sonra arabaya bindik ve yola koyulduk. 5saat yol gidicektik ve bu yorucu olacaktı hele ki Ali için daha kötüydü.
/5 saat sonra/
T:İkizzz.... Aaaaaa İkizzz.
S:Noluyor be ne ikizi!!
T:Benim gerizekalı ikiz.
S:Hee sen niye bana pat pat bağırıyorsun.
T:E kızım eve geldik uyuma bir zahmet misafirin var dimi?
S: Doğru yaa hadi gidelim. Hadi Ayşe teyzem.
Hep beraber eve girdiğimde Tuğçeye ve Ayşe teyzeye sarıldım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Hikayesi
FanfictionAlınları değdirdiler ve "Sonsuza kadar" Bu bir aşkların sonsuza kadar süreceği bir yemindi...