Arkadaşlar karakterleri çok tanıtmayacağım yine aynı karakterler.
İyi okumalar.
✒⭐✒
A:Selin gitme yalvarırım gitme...
S;Yapmak zorundayım mavi ama söz geleceğim.
A:Neden lan neden!!! Ne bokuna varda gidiyorsun,beni uzayda neden yanlız bırakıyorsun. Neden hani ALSEL vardı hayaller vardı??
S: Üzgünüm mavi
A:Bu mı yani önce şeyden sonra. İyi tamam Selin siktir git birdaha da gelme tamam mı??
S:Ali yapma lütfen.
A: Defol git Selin!!!!
Birşey demeden gitti. Gitmek zor geliyordu. Uzayda yanlız kalmaya alışık değildi. İstemiyordu gitmek hemde hiç...
Mutlu olmak hakkı değil mıydı??
Neden olamıyordu peki? Ne yapsa illa suç olurdu onda.
Gözyaşları şırıl şırıl dökülüyordu. Bir yeminleri vardı oysaki." 10,9 . . . . . 3,2,1 vee Mutlu yıllar!!
Alinlarimizi değdirmiştik. Sadece bakıyorduk birimize. Belki ona düşündüğümüz aynıydı. O an ağzımdan "Sonsuza kadar" dedim ordan Ali de demiş aynı anda. Biz bizdik tamamlayan ikiliyidik. O gün yemin ettik. Her ne olursa olsun engeller gelsin biz ALSEL olarak kalacaz"Ve o yemini ben bozmuştum. Pişmanım onu deli seviyorum seveceğim. Belki bir daha göremeyeceğim Bilmiyordum.
Hızlıca feribota bindim ve İstanbul'a son kez anılarımı bırakarak ve son kez havasını ciğerlerime çekerek gidiyorum.
İstanbul benim bir ailem gibi oldu. Her yerde gezdim gezmediğim yer kalmadı ama bunları Ali ile yaptım.Hava kapalı deniz dalgalı. Sert bir rüzgar yüzüme vuruyordu. İstanbul'da kızgın bana. Oda nefret dolu bakıyor.
Feribotan inince hemen otogara vardim ve İzmir arabasına bindim. İzmir benim başlangıcım di ama İstanbul kadar değil ona baktığım gözler. İzmir'de kötü anılarım var hiç istemiyorum oraya gitmek ama...
Sağolsunlar sevgilimden ayıran kişi beni cehenneme sokuyordu...
O kişi kim mi?
Haluk Mertoğlu. Duydunuz tam bir şerefsizin teki. Eğer Ali'den ayrılmazsam öldürücekti. Haluk bu bunu da yapar. Bir keresinde bana yürümüştü Allah'tan vazo yanımdaydı da kafasına bir tane geçirdim. Ama Ali Bilmiyor.Evet önümde engel vardı ve ben engeli göze alamadan aşkımızı bozdum. Keşke bu adam ölseydi de bunlar hiç olmasa...
⭐⭐⭐⭐⭐5 saat yolculuğun ardından İzmir'e varmıştım. Ne kadar heyecan verici değil mi?
Şuan o şerefsizi bekliyorum beni alacaktı hep tehdit ederek eline geçiyordu bir şeyler. Bu adam ölseydi mezarına toprağı çok heyecanlı atardım vallahi. Artık Alisiz ne yapacağımı bile bilmiyorum. Yeni sayfa açmaya çalışıcam ama pek de olmayacak gibi.
Ve gelmişti şerefsiz. Bu adam Allah'ı aşkına ne zaman ölecek.
H; Merhaba HoşgeldinS:Yaw he he
Ne biçim cevapta artık.
H:Şımarıklığı bırakta beni takip et
Oflayarak takip ettim.
Bir arabaya bindik ve tam karşına geçtim yanında oturmaktan karşısında oturmak daha iyi değil mi??
S;Ne istiyorsun
H;Bende kalacaksın
S:Ne!! Avucunu yala hayatta kalmam yha sen hem benden ne istiyorsun daha doğrusu bizden ne istiyorsun!!!
H:Bana bağırmayi kes Selin!! ben senin babanim
Ööhggg baban mı??
S:Ne saçmalıyorsun Gerizekalı ne babası siktir git ordan.Oha küfür ettim. Ben haluga küfür ettim. Ettim ben küfür haluga.
H:Bana bak sabrımı taşıma benim
S:Seni dinlemeyeceğim sende kalmayacağım.H: Peki nerede kalacaksin?
S: Arkadaşimda!
Dedim ve sustum artık gerçekten yoruldum. Sinir krizi geçiriyorum artık. Neden mutlu olamıyorum neden Ali yok.
Ali demisken o napti??⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Selini yol boyunca takip ettim onu bırakır mıyım?A: Ah Selin sen bu adamla ne arıyorsun yha. Ah Selin ah
Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz 🌸🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Hikayesi
FanficAlınları değdirdiler ve "Sonsuza kadar" Bu bir aşkların sonsuza kadar süreceği bir yemindi...