1. Bölüm*. (1. sezon)

299 11 2
                                    

Bir gün Berçin ve Berfin okuldan dönerken Zayn ile karşılaşırlar.Zayn aceleci bir tavır ile;

-Kızlar karavana gitmemiz gerek, hem de hemen !

Berçin;

-Çok tatlısın, gitmek isteriz ama hayvan kadar ödevimiz var.

Zayn;

-Bu ölüm kalım meselesi, hemen gitmeliyiz !

Berfin;Dostum ?Ödevlerde ölüm kalım meseleleri.Anlamıyor musun ?

Zayn çok ısrar ederek kızları ikna eder ve karavana giderler.Gördükleri acı çekmeleri için yeterince kolay bir şeydi.Harry ve Louis kanlar içinde karavanın içinde yatıyordur.

Berfin;

-Louis sana ne oldu !İyi misin ? 

Louis;

-Kanlar içinde yatıyorum ve sen bana iyi misin mi diyorsun?Evet turp gibiyim.

Berfin;

-Bu halin ile espri yapabiliyorsun.Hastaneye gitmemiz lazım çabukk!

Zayn;

-Bence biraz dur.Çünkü bir not var.

Berfin notu okur;

Merhaba dostlarım.Ben Bay Tomlinson.Ben Louis'in babasıyım.Bu notu siz kızlara ve 1D'ye yazıyorum.Oğlumu ve Harry'i adamlarım bıçakladı.Bunun nedenini ilerki zamanlarda öğrenirsiniz.Şimdi sakın hastaneye gitmeyin.Giderseniz.Diğer üyeler çok fazla yaşamaz.Ben size ne yapacağınızı söyleyeceğim.Şimdi ilk önce karavana binip yıkılmış fabrikanın ordaki ilaç malzemelerini alın ve Louis,Harry'i kurtarın...

Bu notu okuduktan sonra Berfin'in içini çok kötü bir nefret kaplar.Louis'in babasını öldürmek istiyordur.Çok geçmeden karavana binip fabrikaya giderler.Malzemeleri alıp yaralarını kapatırlar.

Berçin;

-Neden bu adam kendi öz oğlunu öldürmek isteme çabasında ?

Berfin;

-Nedenini bilmem ama o adamı bulduğum anda gırtlağına çökeceğim.

Zayn;

-İyi ki Liam yurtdışına gitti.Onu da yaralı görmeye dayanamazdık.

Herkes şaşkınca düşünürken birden bir ses gelir.Herkes ürkülür.

Berfin;

-Kim var orda ?Eğer sensen dostum.Yaşaman artık imkansız!

Birden duvarın arkasından birisi çıkar.......

(DEVAM EDECECEK) 1. BÖLÜM HAYIRLI OLSUN :)

1D ve BS'nin SonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin