5. Bölüm*. (1. sezon)

48 5 4
                                    

Karavanın patlamasına 3 dakika kala Berçin;

-Berfin bir şeyler yapmamız lazım hem de çabuk !

Berfin;

-Ne yapabliriz ki of !!!

Derken karavan alev alıp patlar.Patlamanın etkisiyle Berfin, Berçin ve Sena 5 km uzağa düşmüşlerdir.Karavanın patlaması kulakların çınlamasına sebep olmuştur.Berçin ağlamaya başlamıştır.Zayn,Louis ve Niall karavanın içinde kalmıştır.Ama hiçbirşey sandıkları gibi değildir.

   Patlama esnasında Zayn ayılır ve diğerlerini uyandırır.Karavanın içi resmen cehenneme dönmüştür.Zayn son anda herkesi uyandırıp dışarı çıkmıştır.Fakat birisi içeride kalmıştır.

    O kişi Louis'tir.Louis ayağındaki koltuğu kaldıramadığı için karavanın içinde kalmıştır.Zayn ve Niall dışarı çıkmayı başarmış fakat çok fazla uzaklaşamadıkları için ormanın bir taraflarına savrulmuşlardır.

   Patlamadan sonra herkes şoktadır.Berçin kendini tutamaz ve karavanın yanına gider.İçerde birilerinin olup olmadığına bakmak ister.Fakat kimseyi göremez.Çünkü pencerenin önüne masa devrilmiştir.Berfin o esnada;

-Berçin hemen polise gitmeliyiz, bu olay haddini fazla aştı!

-Hayır, olmaz.Zayn'i bulmadan gitmem, gerekirse bende kendimi yakarım.

    Berfin, Berçin'i ikna eder ve 3 kız polise giderler.Giderken karşılarına bir yıkık köprü çıkar.Ordan geçmek neredeyse imkansızdır.Tek çareleri barajdan geçmektir.Fakat bu imkansızdır.Geri dönerler.Gördükleri şaşırmak için yeterlidir.Karavan ortadan kaybolmuş ve tek bir iz bile kalmamıştır.Berçin;

-Bu n...a...sıl oo....llurr?

Sena;

-Oha bunu burdan kim kaldırdı?

-Berfin;

-Galiba bayılacağım.

   Derken karşılarına Perrie Edwards ve Mixerlar çıkar.

Berçin;

-Sizi lanet olası k*lt*klar.Sizin ben a*k.Gelmişinizi geçmişinizi toplar ebenizi s*erim.Sizin burda yaşamanız bile gerekmez.Beni Eminem'e bağlattırmayın.Rap God'u bir söylerim.Bütün sülaleniz çarpılır.

Perrie;

-Canım Zayn'le geçirdiğim o tatlı günlerden sonra bana laf bile edemezsin!

Berçin;

-Demek öyle!'' der ve eline bir sopa alır.Perrie'ye doğru saldırır.Mixerlar onu engeller.Ve döverler.Berçin'in ağzından kan gelmeye başlar.Daha sonra Berfin ve Sena saldırır.Fakat onlarında elinden bir şey gelmez.Bir ağaca bağladılar.Benzini üstlerine döktüler.Çakmağı tam ateşe verirken birisi kolunu itti ve çakmak yanlış yere gitti.Baktılar ki yumruğu vuran Zayn.Zayn ve Niall kızları döver ve bayıltır.Kızların ipini çözerler.Ordan uzaklaşırlar.Ormada koşmaya başlarlar.En sonra bir kulübe bulurlar.Orda yatarlar.Sabah kalktıklarında ise kapılarının önünde Louis'i kanlı bir şekilde yatarken görürler......

(6. BÖLÜM GELECEK).

1D ve BS'nin SonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin