Zayn bağırmaya başlar.Çünkü arkasına bir bıçak saplanmıştır.Bıçağı saplayan kaçmaya başlar.Berçin o anda olağanüstü bir güç yakalar ve adamdan daha hızlı koşar.Adamı yakalar.Ve o bıçağı münasip bir yerine sokarak öldürür.Daha sonra Zayn'in yanına gider.İyileştirmeye çalışırlar.Zayn halen baygındır.Karavanda 1 gün geçirirler.Ertesi gün karavanın önünde bir not vardır;
-Merhaba dostlarım.Ben TM.(Tomlinson)Size bir adres vereceğim.Bu adrese gelin...Adres alt kısımdadır.
Berçin;
-Bu adam salak mı ? Bir kere tuzağına düştük? İkinci kez niye düşelim?
Sena;
-Galiba bu yüzden.''der ve kağıdın alt kısmını gösterir;
-LİAM elimde...
Berfin;
-Bu adam bizden ne istiyor bıktım, neden bizi rahat bırakmıyor?Neden kendi öz oğlunu öldürmeye çalıştı?
Sena;
-Bence bunun cevabı gideceğimiz yerde olacak.''der ve karavanla yola koyulurlar.Hiç kimse Mr. Tomlinson'un yanlış adres verdiğinin farkında değildir.Mr. Tomlinson'un verdiği adres bir uçurumun sonudur.
Yolda giderken;
Berçin;
-Bu adam benim kan damarıma bastı artık.Fazla ileri gitmeye başladı.Ağzını yüzünü eline vereceğim.Zayn'den ne istiyorsun be pislik herif ?
Harry karavanın hızını arttırmıştır.Çok hızlı gidiyorlardır.Uçuruma gelmelerine 10 km kalmıştır.Harry uçurumu farkeder.Kızlara haber verir.Kızlar arabadan atlar.Zayn,Harry,Louis ve Niall arabanın içinde kalmıştır.Uçuruma çok yaklaşmışlardır.Tam düşecekken önlerine Liam çıkar.Harry ani fren yapar.Karavanın tekerlekleri yanar.Fakat Liam'a çarpmayı engelleyememiştir.Karavanın etkisiyle Liam uçurumdan düşmüştür.Ve ölmüştür.Ve ani fren yapan Harry camı kırarak uçurumdan düşmüştür.Ve o da....
Zayn, Niall ve Louis çarpılmanın etkisiyle bayılmıştır.Karavan ters çevrilmiştir.Alevler benzin deposunu patlamak üzeredir.Berçin;
-Onları kurtarmalıyız, ölecekler!!
Berfin;
-Ne yapacağız!!!!
Derken karavan alev alıp patlar.....
(5. BÖLÜM GELİYOR) :)