10. Bölüm*.(1. Sezon Finali)

41 3 3
                                    

   Büyük savaş başlamak üzeredir.TM & Perrie & Mixers VS. Kurtadamlar.Belki yeni kişiler katılabilirdi.Neyse devam edelim.1 hafta geçmiştir.Sabah olur.Tevfik ve Bahadır sabah koşu yapıyordur.Bir mağara bulurlar.İçindeki kişiler Perrie ve TM'dir.Plan yapıyorlardır.Karavana düzenlenecek saldırıyı planlıyorlardır.Hemen karavana giderler.Herşeyi Berçin'e Sena'ya Zayn'e ve Niall 'a anlatırlar.Endişelenmeye başlarlar.Tevfik;

-Bir plan yapmamız lazım.Yoksa her an tehlikede olabiliriz ve ölebiliriz.

Berçin;

-Karavanın duvarlarını çelik ile kaplayalım.Böylece silah ateşlerlerse geçmez.

Tevfik;

-Tamam, Zayn sen hallet..Bahadır tuzakları yapsın.

Sena;

-Peki biz ?

Tevfik;

-Sen ve Berçin alet ve edavat toplayın.İhtıyacımız olacak.

Niall;

-Peki ben ?

Tevfik;

-Sende ıııı... sonra bakarız.

   Akşam olmuştur.Savaşın başlamasına 2 saat vardır.Hazırlıklar yapılmış herkes yerine geçmiştir.Pençe çıkarılmış ve tuzak kumandaları ayarlanmıştır.Tevfik;

-Arkadaşlar, kazanmak ve Harry'nin, Louis'in, Liam'ın in intikamını almak lazım.Canımız pahasına savaşacağız.Onlar bizim olağanüstü güçlerimizin olduğunu unuttu.Fakat biz onların neler yapabileceğini biliyoruz.Yılmak yok, ölene kadar savaşacağız !

Berçin;

-Eğer bu savaşta ölürsem benim yerime siz devam edeceksiniz.1 kişi kalana kadar !

Sena;

-Bu işi bitireceğiz !

   Aralarında konuşurlarken TM adamları, Perrie ve Mixerlar pusu kurmuşlardır.Saldırı başlamıştır.Mixerlar karavana bomba atmıştır.Bahadır tam yakalamış ve geri atmıştır.Tevfik ve Bahadır dışarı çıkmıştır.Kavgaya başlamışlardır.Zayn arka kapıdan Mixerlara saldırmış ve Niall kızları korumuştur.Fakat güçleri yeterli değildir.Adamlar teker teker geliyordur.Güçleri tükenmeye başlamışlardır.Berçin ve Sena'da saldırmaya başlamıştır.Niall karavanı koruyordur.

  Bir an Tevfik'in eliyle TM'nin eline silah tutuşur.Silah aralarında kalmıştır.TM'nin adamları Tevfik'i tutmuş ve TM Tevfik'e silah ateşlemiştir.Bahadır adamları döverek Tevfik'i kurtarmıştır.Mixerlardan birisi Sena'nın boğazına bıçak dayamıştır.Berçin görür.Ve pençesiyle onu ortadan ikiye ayırır.

   Perrie Berçin'e kurtboğan fırlatmıştır.Berçin'e işlemiştir.Nefes alamıyordur.Sena zehri alır.Daha sonra Sena ve Berçin Perrie'ye saldırır.Mixerlar onları tutar ve döver.Kurt güçleri gelişmediği için çabucak dayak yemişlerdir.Mixerlar Berçin'i aralarına alıp sırayla vuruyorlardır.Sena bişe yapamıyor.Perrie Sena'yı dövüyordur.Artık kızların gücü tükenmiştir.Ağızlarından kan gelmeye başlamıştır.Niall yardıma gelmiştir.Perrie'ye yumruk atmış ve pençe sallamıştır.Fakat daha sonra Mixerlarla kavgaya girmiş ve gücü tükenmiştir.Sena, Berçin ve Niall'ın elleri ağaca bağlanmıştır.

  Bahadır TM'ye saldırmıştır.Zayn adamlarla meşguldür.Hiç eksilmiyorlardır.Habire geliyorlardır.

   Birden adamlardan biri nükler bombayı karavana koymuş ve 1 saat sonra patlamaya ayarlamıştır.Berçin ve Sena bunu görmüştür.Fakat ağızları bağlı olduğu için konuşamıyorlardır.Tevfik ve Bahadır TM'yi dövmüş ve uzaklıştırmıştır.Adamlar eksilmeye başlamıştır.Zayn'in gücü bitmiştir.Birden bir adam Zayn'e taramalı tüfekle ateş etmiştir.Zayn 150 kurşunu ardı ardına yemiştir.Orada yere düşmüştür.15 adam kalmıştır.

  Tevfik adamları dövüyor, Bahadır Mixerları dövüyordur.Mixerlar geri çekilmiştir.Daha sonra adamlar teker teker dayak yemiştir.Bombanın patlamasına 8 dakika kalmıştır.Bu bomba o kadar güçlüdür ki çevresindeki herşeyi etkisi altına alır.Tevfik ve Bahadır adamları dövmüştür.Zayn'i karavana götürmüş ve yatağa yatırmışlardır.Daha sonra dışardan kızları ve Niall'ın iplerini çözmüşlerdir.Kızlar;

-İÇERİDE NÜKLEER BOMBA VAR ÇABUK ZAYN'İ ORADAN ALIN VE KAÇIN !

Tevfik;

-NE !

Bahadır;

-Boşver ! Zayn'i kurtaramayız artık ! Kaçmalıyız ! 

Tevfik;

-Bu sefer seni dinlemeyeceğim '' der ve içeri girer.Bahadır kızları ormana götürmeye çalışır.Berçin istemez ama zorla olsa ikna eder.Bombanın patlamasına 1 dakikadan az bir süre kalmıştır.Tevfik karavana girmiştir.Zayn'i almıştır.O sırada Niall onlara yardım etmek için kapıda bekliyordur.Tevfik kapıyı kırar.Tam çıkarken bomba 3 saniye içerisinde patlar.Ve ormanda yankılanan büyük bir patlama olur.Karavan parçalarına ayrılmış, dökük bir hal almıştır.Tevfik, Zayn ve Niall görünmüyordur.

  Bahadır kalbinde bir acı hisseder.Nedenini anlamıştır.Eğer ikizlerden birisi zarar görürse diğeri hisseder.O gece patlama sonrasında Berçin ve Sena üzüntüye kapılmıştır.Bahadır gitmediğine pişman olmuştur.Acaba ne olacak ?... 

(1. SEZON BİTMİŞ BULUNUYOR.1 HAFTA SONRA 2. SEZONDA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE HOŞÇAKALIN )

1D ve BS'nin SonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin