Duvardan çıkan kişi Sena'ydı.Sena korkmuş bir şekilde;
-Tomlinson'un adamları!!!!!
Berfin arkasını döndüğü anda kafasına bir sopa yedi.Herkes kaçışmaya başladı.Zayn bir adamı dövdü fakat gücü hepsine yetmedi.Adamlar hepsini bayıltarak fabrikanın kulübesine götürdü.
Uyandıklarında elleri bağlıydı.Berfin resmen etrafa ateş saçıyordu.Çok sinirliydi.Louis ve Harry ortada yoktu.
Berçin;
-Galiba Mr. Tomlinson'un adamları Louis ve Harry'i götürdü.Kahretsin!
Zayn;
-Karnımda bir ağrı var.
Zayn karnına doğru baktığında kanlar görür.
Berçin;
-Zayn sana ne oldu ? Sana ne oldu ??
Zayn;
-Bilmiyorum.
Birkaç dakika sonra o adamlar tekrar gelir.Zayn'in karşısına geçerler.Berçin ona vuracaklarını anlar.Ve bağırmaya başlar;
-Hayırrr!!Lütfen ona vurmayın!!!Lütfenn!!!!Gerekirse bana vurun ama o yaralı :(
Adamlar onu dinlemiyorlar ve Zayn'e vurmaya başlarlar.Birkaç dakika sonra Zayn'in ağzından kanlar gelmeye başlar.Gözleri kapanmaya başlar.
Sena;
-Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz.Zayn'e dokunmayın.Yoksa size de biz dokunuruz!!!!
Berçin sinirli bir sesle;
-Siz insan olmak için fazla hormon almışsınız, ben bu hormonları teker teker patlacağım.Merak etmeyin!
Zayn;
-Kahretsin!Galiba ölüyorum.Kanlar akmaya devam ediyor!
Berçin;
-Lütfen dayan!Lütfen!Beni seviyorsan lütfen dayan!Bizi seviyorsan lütfen dayan!
Berfin kısık bir sesle;
-Kanki ! Şşşşt! Kanki! Arkamda bir bıçak var ipi kestim.Sessizce bıçağı al!
Berçin bıçağı alır ve ipi keser daha sonra Sena'ya uzatır.Hepsi kurtulur.Daha sonra Berçin ordaki bir boruyu alarak Zayn'e vuran adamın boynunu deler.Son adamı ise Sena boruyla vurarak bayıltır.Ordan Zayn'i alarak uzaklaşırlar.
Sena Louis ve Harry'i nereye kaçırdıklarını düşünmeye başlar.Herkes bir derdin peşine düşerken birden kapı çalınır.Ve çıkan Harry'dir.Sena Harry'nin üstüne atlar;
-Nerden geliyorsun?Bize herşeyi anlatmalısın??
Harry yorgun bir sesle;
-Ş...ş..ş.eyyy.
Daha sonra bayılır.Herkes panik olmaya başlar.Ve arkasında bir ok görürler....
(2. bölüm SONU) DEVAM EDECEK.......