6. Bölüm*. (1. sezon)

38 2 1
                                    

   Louis'i gören Berfin onu hemen içeri alır.Yaralarını temizlerler.Louis 1 saat sonra uyanır.Ve;

-B...u b...ir tuz.ak !!KAÇIN !!

Daha sonra Zayn Louis'in üstünde GPS bulur ve;

-Kaçmalıyız, yerimizi öğrendiler kaçınn !!!

  Derken TM ve adamları gelir, TM;

-Merhaba çocuklar, uzun zaman oldu değil mi ?Ama Louis'le biraz konuşmuştuk dimi Louis ?

Louis;

-Sen benim babam değilsin ! Sen benim ÜVEY BABAMSIN ! Benim öz babam öldü !

TM;

-Demek öyle ! Çocuklar bunların küçük kulübesini yakında akılları başlarına gelsin !

  Adamlar kapıyı kilitler ve benzin dökmeye başlarlar.Bütün benzin kulübeye dökülmüş ve çakmağın kapağı açılmıştır.

TM;

-Görüşmek üzere çocuklar !

Sena;

-Burda yanacağız, bişeyler yapmalıyız ! 

 Çakmaktaki ateş benzine atılmş ve yanmaya başlamıştır.Kulübe birden alev almıştır.

Zayn;

-Burdan çıkmalıyız, hemen bir sopa bulun !

Berçin;

-Ben buldum ! 

Zayn sopayı alır ve pencereye vurmaya çalışır.10 denemeden sonra pencere kırılır.Sena, Berfin ve Berçin teker teker çıkmıştır.Daha sonra sırayla Louis, Niall çıkmıştır.Zayn tam çıkarken kulübenin tavanındaki tahta üstüne düşer.Ve içeride kalır.Pencerenin ardınada bir tahta düşer.Zayn içeride kalmıştır.Ayrıca üstünde bir tahta vardır.Tahta çok ağır olduğu için kaldıramıyodur.

   Herkes çıkmıştır fakat Zayn içerde kalmıştır.Ev patlamak üzeredir.Berçin, Zayn'in gelmediğini farketmiştir.Evin kapısını tekme atarak kırmıştır.Tam içeri girerken Sena;

-Sakın ! Girme ! Seni kaybedemeyiz !

Berçin;

-Zayn'i bırakıp gidemem beni BIRAKKKKK !!! '' der ve ona tokat atar.İçeri girer.Zayn'i bulur;

-ZAYN GİTMELİYİZ ! EV PATLAYACAK ! HADİ ! 

Zayn;

-Sen git ben artık öleceğim ! Burdan çıkamam !

Berçin;

-Ya beraber kurtuluruz ya da beraber ölürüz ! 

  Derken Berfin, Berçin'i kurtarmak için sopayla onu bayıltır ve dışarı çıkartır.Zayn içerde kalmıştır.Berfin, Berçin, Sena, Louis ve Niall ormanın derinliklerine gitmeye çalışırlar.Derken yakından bir patlama sesi gelir.Kulübe patlamıştır.Berçin'in olanlardan haberi yoktur.Uyandığında nerde olduğunu sorar, Zayn'in nerde olduğunu sorar.Berfin her şeyi anlatır.Berçin o anki siniriyle Berfin'in ağzından kan gelene kadar döver.Daha sonra sinirini alır.Hepberaber kulübeye giderler.Her yer kül olmuştur.Berçin içeri girer.Zayn ortada yoktur.Yandığını düşünür.Ağlamaya başlar.

Berçin;

-Neden beni ordan aldın ?! Beraber ölebilirdikk !!!

Berfin;

-Seni de kaybetmeyi göze alamazdık.

Berçin;

-İşin içinde Zayn varsa göze almalıydınız !

Sena;

-Bence çok negatif düşünüyorsun.Düşünsene Zayn'i kurtarırken 2'nizde ölebilirdiniz.Ama şimdi birinizi kurtardık.Bu yetmez mi ?

Berçin;

-YETMEZ ! YETMEZ ! YETMEZZZZZZ ! Zayn artık öldü, benim yaşamama gerek yok artık ! Der ve ordaki bir bıçağı tam damarına saplarken kızlar onu tutmaya başlar.Teselli etmeye çalışırlar.Fakat Berçin sakinleşmez.En sonunda Berçin'i bayıltırlar.

Berfin;

-Şimdi nereye gideceğiz ?

Niall;

-Ben nereye gideceğimizi biliyorum. '' der ve ormanın yolunu tutarlar.Yol boyunca Berçin baygındır.Uyanıkken çok sinirli olduğu için en iyi seçim budur.Yolun sonunda bir karavan görürler;

Niall;

-Babam bunu bir hediye olarak almıştı neyse hadi binelim '' der ve bu geceyi orda geçirirler.Sabah Sena kalkar ve kapıyı açar, gördüğü şey çok şaşırtıcıdır....

(7. bölüm geliyor)

1D ve BS'nin SonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin