Sena kapıyı açar ve karşısına 2 adam çıkar.Birisi Sena'nın boynunu tutar ve kaldırır;
-Sen kimsin ? Bu karavan kime ait ? Çabuk söyle yoksa seni öldürürüm !
Sena;
-B...ii daki...ka bo..ynumu bırak ! Siz kimsiniz be !
Adam boynunu bırakır.Ve tekrar sorar;
-Bu karavan kime ait ? Burda kulübeyi kim yaktı ! Çabuk anlat !
Sena;
- Peki tamam anlatacağım.Önce bir içeri girin.
Adam;
-Tamam.
İçeri girerler.2 adamda koltuğa oturur.Sena durumları anlatır.2 adamda şüphelenir.
Berçin;
-Yoksa sizin o yanma olayıyla bir ilginiz mi var ?
Adam;
-Hayır.Orda bir çocuk bulduk o yüzden sorduk.
Berçin;
-Neeeeeeeeeeeee ? Çocuk mu ????????? Müslüman olan mı ?????????? Saçları şekil böyle o mu !!!!!!!!!!
Adam;
-Evet ona benziyor.Biraz sakin ol.Onu mağaramıza götürdük.
Berfin;
-Mağara mı ?Sizin bir eviniz yok mu ?
Adam;
-Size bazı şeyleri söylemeyi unuttuk.Biz bir......
Diğer adam;
-Sakın söyleme bu bir sır.
Adam;
-Ama söylemek zorundayız.Yoksa işler çözülmez.
Diğer adam;
-Peki açıkla.
Adam;
-Tuhaf ve korkutucu gelebilir ama biz bir kurtadamız.
Berçin;
-What dedin gülüm ?
Adam;
-Kanıtlayabilirim. '' der ve elinden pençe çıkartır.
O an kızlar 3 kulfü bir elham okurlar.Ve bayılırlar.Ayıldıklarında biraz sakinleşirler.
Berfin;
-Adınız ne ?
Adam;
-Benim adım Tevfik.Kardeşimin adı da Bahadır.
Berçin;
Demek siz kurtadamsınız.Peki Zayn'i nasıl buldunuz ?
Adamların anlattıkları aynen şöyledir;
-Ormanda dolaşırken bir duman kokusu aldık.Oraya doğru yöneldik ve bir kulübenin yandığını gördük.İçeride birilerinin olup olmadığını kontrol ettik.Ve sizin Zayn dediğiniz çocuğu bulduk.Ben duvarı kırdım ve ikimiz içeri girdik.Zayn'i alırken Bahadır o çocuğu sevmediği için bırakmayı ve ölüme terketmeyi istedi.Ama bende ''O da bir insan'' diyerek onu ikna ettim.Daha sonra uzaklaştık.Ev patladı.Mağaraya götürdük.Galiba üstüne tahta düşmüştü.Onun izi kalmıştı.Şu an mağarada uyuyordur heralde.Tabi uyanmadıysa.
Berçin;
-Hemen gidelim ! Hem de hemen !
Tevfik karavanı sürerek herkesi mağaraya götürür.Mağaraya geldiklerinde Perrie ve Mixerlar oradadır.Zayn'i yanlarına almışlardır.Ve Perrie birden Zayn'i öper.Berçin delirir ve saldırmaya başlar.Tam saldırırken Tevfik Berçin'i tutar ve;
-Ben hallederim.'' der.Perrie'ye yaklaşır ve Perrie;
-Sen bunların arasına yeni katıldın heralde.Hepiniz ucubenin tekisiniz.'' der.Tevfik pençelerini çıkarır, Perrie'nin boğazını tutar ve der ki;
-SEN KİMSİN LAN DEĞİŞİK !
Perrie;
-Senin nasıl olurda pençelerin olur.Bu doğaya aykırı.
Tevfik;
-Doğadan her şey beklenmelidir.Biz Alfa kurtadamlarız.
Perrie;
-Vay canına ! Kızlar tutun şu köpeği !
Tevfik;
-Bahadır hallet !
Tevfik'in gözü kırmızıya dönüşür.İkiside çok sinirlenmiştir.Bahadır Mixerların birine pençe geçirmiştir.Diğerlerini de teker teker dövmüştür.Tevfik Perrie yumruk atar.Perrie'nin yüzü kanamaya başlar.Karnına ve yüzüne teker teker vurur.Ölesiye dövüyordur.En sonda acımış ve onu ormanın derinliklerine fırlatmıştır.
Berçin;
-Oha adamım ! Çok iyiydiniz.Bundan sonra Perrie ve Mixerları dövmeyi sana devrediyorum.Ve Bahadır'a.
Karavana binerler.Fakat birşey unutmuşlardır.ZAYN ?Zayn'i ormanda unutmuşlardır.O kargaşa esnasında orda bırakmışlardır. Geri dönerler.Zayn'i bulurlar.Zayn;
-Bu bir tuzak uzaklaşın !
Fakat Sena bu sözü duymayıp Zayn'in iplerini çözmeye başlamıştır.Tam çözerken tuzak çalışır ve Sena'nın arkasına ardı ardına 20 tane ok saplanır.Sena orada ölür.Zayn'i alırlar ve karavana dönerler.Bahadır Sena'nın cesedini ormana atıp gelmiştir.
Sabah uyanırlar.Kurtadamlar koşuya çıkmışlardır.Birden TM ve adamlarını görürler.Saklanırlar ve izlerler;
-Çocuklar yeni bir karavan bulmuşlar, karavanı patlatmalıyız !
-Peki, efendim.Hallederiz.
Kurtadamlar;
-PARDON ! YOLUNUZU MU KAYBETTİNİZ BAYLAR ?
TM;
-Hayır sadece konuşuyorduk, hem bundan sanane !
Tevfik;
-Demek bizene öyle mi ! '' der ve Bahadır ile kollarını birleştirir.Birbirlerinin içine girerler.Daha büyürler.TM'ye vururlar.O sarsılmayla TM yere düşer.Adamlarına;
-Çabuk bir kurtboğan bulun hemen !
Adamlar geç kalmazlar ve hemen kurtboğanı silahlarına takarlar.Ateşlerler.İkiz Alfalar bayılır.Ve TM kurtları götürürler.Karavanda Berçin kapıyı açar, spor yapar ve gelir.Ve kurtların olmadığını farkeder.Herkese sorar ve kimse bilmez.Ormanda gezer ve yerde kurtboğan bulur.Bunun kurtları öldürme gücünde olduğunu bilir ve endişelenmeye başlar....
(8. BÖLÜM GELECEK)