4.Ο Σκηνοθέτης

746 160 177
                                    

*σημαντική ανακοίνωση στο τέλος!*

Αγνώστου POV:

Είχα αγχωθεί!

Περίμενα!

Πως θα το κάνω αυτό?

Είναι μόνο 17 χρονών!

Θα τα θαλασσώσω!

Όχι!

Ψυχραιμία!

Μην κρίνεις ποτέ ένα βιβλίο από το εξώφυλλο δεν λένε?

Μπορεί λοιπόν αυτό να  είναι το κρυμμένο μου διαμάντι!

Θα τα καταφέρω!

Τα φώτα σβήνουν!

Ανάβουν της σκηνής!

Χειροκροτήματα!

Βγαίνω!

.......

Πέρσας POV:

Χειροκροτάμε!

Και τότε βγαίνει!

Ξαφνικά εμφανίστηκε ένας άντρας κοντά στα σαραντεπέντε!

Εμφανίσιμος!

Είχε αγχωθεί!

Φαινόταν στον τρόπο που κρατούσε το μικρόφωνο!

Μικρές σταγόνες ιδρώτα έτρεχαν από το πρόσωπο του!

-δε δαγκώνουμε ....είμαστε φαγωμένοι μην ανησυχείτε! πέταξε ένα αγόρι από το βάθος κι όλοι γέλασαν!

-ουφ πάλι καλά-είπε θεατρινιστικα σκουπίζοντας τον ιδρώτα του- μου είχαν πει ότι άμα δεν είμαι ευγενικός θα με πιάσετε και θα με κάνετε θυσία στο Thor!

-γιατί στο Thor?ρώτησε κάποιος!

-ααααα δεν ξέρω παρακάτω το σήμα του κινητού κόπηκε ξαφνικά!!! είπε τρομαχτικά!

Πραγματικά είχαμε πεθάνει στα γέλια!

-γελάτε??? Εεεε??? Μπράβο! Αυτό θέλω έτσι κι αλλιώς! Δεν ήρθα να κάνω μια ανούσια διάλεξη που κανείς δε θα ακούσει ούτε να παραδώσω μάθημα για κάποιον που έχει πεθάνει και πολέμησε πριν 200 χρόνια! Αντιθέτως θα σας γλιτώσω από αυτό!

Σταμάτησε ήπιε λίγο νερό και συνέχισε

-βασικά να σας συστηθώ, με λένε John Johnathan! Είμαι ελληνο-αμερικανος και θέλω να δείξω σε όλους, ότι οι έφηβοι δεν είναι αυτό που όλοι πιστεύουν! Θρασείς,αυθάδεις,ανεύθυνοι και διάφορα άλλα μη κολλακευτικά επίθετα, αλλά να δείξω τη σωστή μεριά χωρίς ρετούς και προπαγάνδες! Τι λέτε θα με βοηθήσετε? ρώτησε και έπεσε σιγή για λίγο!

A High School Movie✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ