44 . CİNSİYET

6K 476 131
                                    

Selamün Aleykum

Gözlerini zorla açıp   yataktan ayaklarını sarkitti Elif  . Hastaneden çıkalı çok olmuştu .Kendini toparlamisti biraz olsun . Ama hala etrafta Emir yoktu . Bu gün bebeğinin cinsiyetini öğrenecekti .

Elini karnının üzerine koyup

- bebeğim simdi anne karnını doyursun . sonra hazırlanıp teyzeni de yanımıza alıp seni öğrenmeye gideceğiz

Deyip susutu . Çünkü aklında ya hastaneden sonra yada gece kacmak vardı . Emir henüz boşanma davasını hala acmamisti .  Emir boşanma davasını açarsa Elif çok yıkılacaktı . Bunu çok iyi biliyordu .  Emir dava açmadan buralardan gitmek istiyordu .

Üzerini feracesini giydi .Eşarbını yapıp Ebrar in yanina geldi

- Kardeşim kalktın mi ?

Ebrar el cirpip yatağından kendini aşağı indirmeye çalışıyor bir yandanda yarim yamalak  konuşuyordu .

- Eyif mamma yidelim

Elif gülüp Ebrar i zorla yatağından  aşağı indirdi . şimdi Emir onun bu halini gorse kesin kızardi ama Emir olmadığına gore istedigini yapardı . Elif

Ebrar in elinden tutup beraber yürüdüler artik Ebrar büyümüş günden güne Emir i unutmaya başlamıştı . Buna en çok Elif seviniyordu .çünkü Ebrar , Emir dedik ce Elif in kalbi sıkışıyor ve daha çok  özlüyordu .

Merdivenlerden inip kahvaltı masasının önüne geldiler

Ebrar i hizmetli sandalyesini otutturup onun yiyeceği şeyleri ayarladı .

Elif ilk Ebrar i yedirmeye başladı .

Bir parca domates verip kendi de kocaman bir salatalik parçası ağzına aldı Elif ...

Kahvaltısını  güzelce yaptıktan sonra Elif Ebrar in kolundan tutup

- hadi bakalım parka

Dedi

Ebrar  zıplayıp

- Pak pak

Diye çığlık atarken ev de ki hizmetliler tebessüm ile Ebrar a bakıyordu .

Ebrar hazır olup tam çıkacakları sırada
Bir hizmetli

- efendim isterseniz bende geleyip hem park hem hastane çok yorulursunuz .

Elif tebessüm etti .Direk hayır derse  şüphe çekecekti  o yüzden

- canım yorulmam ki merak etme ilk park sonra hastane zaten çok oyalanmayiz

Hizmetli sıkıntılı bir nefes verip

- seyyy efendim bize Gökçe hanim eğer sizi yanlız başınıza  bir yere gonderirsek işten atacağını söyledi. Biz biliyorsunuz ki yıllarca burada çalışıyoruz isten olursak nasıl hemen is bulalım  . ben geleyim hic size karismam  köşede dururum hatta isterseniz size bile gozukmem  ne olur izin verin ?

Elif  şöyle etrafa göz gezdirdi . Bütün görevliler etrafında ve hepsi başı yerde ondan gelecek cevabi bekliyorlardi .

Kimsenin kendisi yüzünden işsiz kalmasını istemezdi .

- tamam sen gel bizim ile

Dedi ve Ebrar in Elinden tutup arabaya doğru yürüdü . Hemen hizmetli de gelince yola çıktılar .

Parka geldiklerinde Elif geride duran  hizmetliye 

- sen Ebrar ile oyna ben  seyredeyim olur mu ?

KARDEŞİM İÇİN  --TAMAMLANDİ--Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin