60 - YENİ UMUT

4.3K 368 34
                                    

Selamün Aleykum

Kusura bakmayin beklenmedik bir olaydan dolayi hikayeleri devam edemiyorum . hakkinizi helal edin en kisa zaman da inşallah geri geleceğim

İnsan yaşarken  ölü gibi nefessiz kalirmiydi ?

Kalıyordu  nefes alıp verdiği halde nefessiz  kalabiliyordu heleki sevdiği kişiler için elinden bir şey gelmezken daha çok çaresiz oluyor    daha çok nefessiz kalıyordu .

Emir de aynen  bu halde idi. Bir yandan  atesi düsmeyen   kucaga geldi mi hemen uyuyan minik oglu bir yandan Devamlı ağlayan Elif  , öyle bie hal almisti ki Elif tamamen bitap düşmüştü . diğer tarafta Ebrar . Neşe kaynağı olan Ebrar bile sessizlige bürünmuştu .Sadece Eymen in yanina geliyor kulağına bir şeyler fisildiyordu . Ne fısildadindan kimsenin haberi yoktu ama  Ebrar aslında destek olmaya çalışıyordu .
Söylediği şeylerin de kimsenin duymasını istemiyordu .

Ebrar yine Eymen in yanına yatıp

- uyan bak anne simdi gelecek bak üzüymesin annen hadi dedi

Ve küçük elleri ile daha da küçük olan Eymen in ellerini tuttu .

- ne anlastik senin ile Eymen biz hemen iyileş bak şana söz bühünce kocaman bir çikolata alacağım şöz

Dedi

Böyle diyordu aslında Ebrar çünkü biri gelip ona sunu yaparsan sana çikolata alacağım dedi mi hemen yapardı çünkü çocuklar çikolatayı çok severdi .Küçük yürekli Ebrar da Eymen i kendince teselli etmeye çalışıyordu .

Emir odaya geldiğin de derince nefes verdi .Odada Eymen ile Ebrar vardı .Ebrar yine Eymen in kulağına eğilmiş konuşuyordu . Kısa süreliğine tebessüm etti Emir ama kısa surdu bu tebessüm çünkü doktor ile yeni konuşmuş ve hastalik başlayalı bir buçuk ayi geçerken yok bulunmuyordu . Herkes seferber olmustu ama yoktu bulunmuyordu .Tek çare vardı ama bir umuttu ki yeni bir bebekleri olmasi belki o yeni bebek  küçük oğlunu kurtarma bilirdi .

Gözleri Elif i aradı Emir in

Elif i bulunca yanina gidip sarıldı

- Elifim

Dedi fısıltı halinde

Elif ise

- Emir doktor ne dedi bulunmuş mu ?/

Elif i duymazlıktan gelip  yanağından öptü

- bir tane daha bebeğimiz olsun mu ?

Sizce Elif ne tepki verecek ?

Allah a emanet olun

hakkınızı helal edin

KARDEŞİM İÇİN  --TAMAMLANDİ--Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin