44 HAYAL KIRIKLİĞİ

5.7K 471 166
                                    


Selamün Aleykum

Asli Ebrar i yukarı çıkarırken Elif in gözlerinden bir bir yaşlar akmaya başladı .

Elif hem ağlıyor hemde bahçenin diğer ucuna dalmış haldeyken arkasından biri sarıldı .Elif korku ile titresede sonradan güven ile sarılan kişinin onu teselli etmesini bekledi .

- geçecek Elif biraz sabretmeliyiz

Elif başını salladı ama gözlerinde hala ardı ardına yaslar geliyordu .

- Elif güçlü olmalisin bebeğiniz için

Elif yine çaresizce başını salladı .

Gökçe dayanamayarak

- Elif böyle durma Emir çok yakınımızda ama nerede bilmiyoruz . Şuan ne oldu bilmiyoruz kaç gündür deli gibi Emir i arıyoruz yok ! Sorunlarını kendi çözmeye çalışıyor .

- Gökçe dayanamıyorum her gecen gün daha çok özlüyor daha çok ona ihtiyacım oluyor . Ben artik mutluyuz hem mutlu oluruz diye düşünüyordum .
Keşke keşke o gece canım bir şeyler istemeseydi . Keşke gitmeseydi . keşke bebeğimizi beraber bekleseydik .

Gökçe ,Elif in daha fazla üzülmesini istemeyip sözünü kesti .

- Her şey imtihan değil miydi . Bak annen öldu baban öldü perişan oldun Kasım salagi sana neler yaptı ama hepsi geçti Annen öldügü zaman baban öldüğü zaman ne kadar perişandin ama hepsi geçti . Buda geçecek Emir geri gelecek siz çok mutlu olacaksınız . Çok dedi ..

İçi buruk bir şekilde Gökçe . Çünkü biliyordu ki Emir ,Elif i çok seviyordu . Onlar için uğraşıyordu . Emir ailesi için uğraşıyordu . Ama ya kendileri evlenmeden önce yaralarını sarmak diye vakit tanımışlardı . Ama şuan hic bir ilerleme yoktu . Sanki iki arkadaş bir evde idiler .

Elif zoraki nefes alışı ile kendine geldi Gökçe .

- Gökçe gelecek dimi ?

Gökçe hızlıca başını salladı .

- tabiki gelecek .

Dedi sonrada biraz kafasini dağıtmak için.

- eeee ne zaman hala oluyorum ben

Elif buruk bir tebessüm ile

- 3 hafta bitiyor

- ne hissediyorsun bebegin cinsiyetini ?

Elif elini karnına koydu .

- tam bilmiyorum ki halası babası yokken pek ilgilenemedim Bebeğimiz ile

Dedi

Gökçe tebessüm edip elini Elif in karnına koydu .

- nerede benim miniğim

Dedi .

Elif in karnından guruldama sesi gelince . Gökçe elini geri çekip

- aciktiniz galiba ne istiyor canınız ?

Elif bakışlarını yukarı kaldırdı .

- şey aslında bir şey istiyor ama ....

- şöyle yengelerin en güzeli .

- canım bir şey isteyince almaya giden Emir gibi geri gelmeyecek diye korkuyorum .

- Elif merak etme kendim gitmem . Sen şöyle ne istiyor ?

- şey dondurma istiyor

- ilk yemek yiyelim sonra yersin dondurma hem senin sayende ben de yerim dondurma

KARDEŞİM İÇİN  --TAMAMLANDİ--Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin