36- SON NEFES

7.6K 501 249
                                    

Selamün Aleykum

Elif eve geldiğinde göz yaşlarını serbet bıraktı  . Uzunca ağlayarak içini döktü sonra bindalliğini çıkarıp banyoda bir düş aldı, gusül abtesti de almayi ihmal etmedi .

Belki bu gece son gece idi .
Yatsı namazını kılıp secdeye gitti ve ağlaya aglaya dua etti .

Emir in yanina geleceğini bildiği için ayağa kalkıp banyoya gitti ve yüzünü güzelce yikadi . tam odaya girdi ki kapı pat diye açıldı.  Elif korku ile yerinden sıçradı .

Karşında Gökçe yi görünce tebessüm etti .

- Yengem benim  bekarlığa veda  partisi yapıyoruz aşağı gelsene

- ben yorgunum Gökçe yaaa

- aaa beni kırıyor musun ?

Elif gözünü açıp kapattı belki son gece idi kimseyi üzüpte öyle ölmek istemez di .

- tamam geliyorum Görümcem

Dedi .

Aşağı  indiğinde herkesin keyfi yerinde idi . Elif te bir köşeye oturup sessizce onları izliyordu .

Ahmet Gökçe  ile uğraşıyor .
Emir Ebrar ile gülüyor onun ile oynuyor
Salih  masayı hazırlıyor .
Asli da mazemeleri getiriyordu .

" bensizde mutlu olabilecekler " diye düşündü Elif . Ebrar ile çok güzel ilgileniyordu Emir .

Dışından biranda nefes verince tüm gozler Elif e döndü.

Ebrar bile hemen Elif e doğru atıldı

- Eyif Eyif

Elif yerinden kalkıp kardeşini kucağına aldı  .    Evin ormanliğa  bakan duvardan duvara camın önune geldi ve kardeşine sıkıca sarıldı. Kardeşinin kokusunu içine çekti .

- beni affet kardeşim kalbime söz geciremiyorum , adim adim ölüme gidiyorum . Merak etme sana Emir çok iyi bakar . Emir seni çok seviyor .....

Devamını getiremedi Elif dudaklarını bir birine bastırıp ağlamasini içine attı.

Arkasından biri sarılınca hafif korktu . Ama burnuna Emir in kokusu gelince daha çok ağlaması arttı . Kısa zamanda ne kadar çok alışmisti Emir'e .

- Elif'im  niye agliyorsun anneni mi özledin ?

Kafasını salladı Elif çünkü ağzını açsa hıçkırarak aglayacagini  çok iyi biliyordu . Sanki son nefes alışverisleri idi .

Emir , Ebrari kucağına aldı boşta kalan elin ile  Sıkıca sarıldı

- sana bir şey olmayacak merak etme dedi

Elif  tam ağzını açıp konuşacağı sırada

Gökçe bağırdı .

- Baylar bayanlar  ve küçük hanımlar hepiniz buraya

Masayı gösteriyordu.Elif Masayı baktığında kocaman bir pastayı görünce tebessüm etti . hic bir zaman pastaya hayır diyemezdiki karşısında ki en sevdiği pasta idi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KARDEŞİM İÇİN  --TAMAMLANDİ--Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin