45 - AFFETMEM

5.6K 489 198
                                    

Selamün Aleykum

Elif gözlerini açtı . Saate baktı . Saat gece 2 idi kalkmasi lazımdı. Çok uykusu vardı ama kalkması lazımdı .

Besmele çekip tam kalkacak iken kalkamadi  biri sanki onu tutuyordu .

Tekrar kalkmak için çapaladi ama olmuyordu .

Arkasına dönmek istedi ama dönemiyordu .

Korkmaya başladı . Etrafa baktı kendi odasında idi . Peki arkasından tutan kimdi ?

Derin nefes aldi ama nefesini vermedi . Vücudu titremeye başladı .
Aldığı koku  nefesini kesiyordu .  Gözleri yaslar ile dolarken   kendini toparlayamiyordu .

Hıçkırık ağzından kaçınca Arkasından daha çok sarıldı . Ama Elif çok özlediği kokuyu kişiyi şuan istemiyordu heleki gitmek için karar almışken istemiyordu . hic bir şey olmamış gibi yaninda yatmasını istemiyordu .

- Emir

Ağzından çıkan kelime özlediği kelime idi aylardır beklediği kişi idi ama şuan istemiyordu . biranda gidip biranda gelmesini istemiyordu .Hic bir şey olmamış gibi olmasını istemiyor idi .

- özür dilerim hic bir şey söyleyemedim gitmek zorunda idim ...

- sus

Dedi zorla hıçkırarak ağlıyordu Elif sesini bile çok ozlemisti Emir in ama sesi duyduğu an aklına televizyonda ki sesi konuşması geldi .

- git

Diye bildi Elif kalbi açıyordu .özlediği kisiyi yaninda istemiyordu .

Emir in ellerini karnında hissedince irkildi Elif

- bırak Emir  bırak !

Emir onu serbest bırakınca koşarak lavobaya , banyoya koştu . beyni durmuştu . cani , kalbi açıyordu .

- neden gitti neden simdi bu gece geldin keşke yarin gelseydin  ben gidince gelseydin dedi .

Banyoda yüzünü yıkıyor ama yikadıkca daha çok  ağlıyordu . Emir kapının önüne gelip

- gelebilir miyim ?

- hayır git

Diye bağırdı Emir yavaşca banyonun kapısını açıp

- Elif konuşalım ne olur üzülme

- Git Emir git

Gözlerini kapatıp açtı . Emir

- Ebrar ve sen ile tehdit edildim o gece geri gelseydim ya sen olmayacaktin şuan yada Ebrar halletmem lazımdı kimseyi tehlikeye atmak istemedim .

- en çok sana ihtiyacim varken sen yoktun Emir

- aslında hep yanindaydim hep seni koruyor takip ediyordum ama yanına gelmiyordum.

- yine haber göndere bilirdin Emir

- haber gönderince çok dikkat çekiyordum .

Elif arkasına dondu Affedemiyordu . bu kadar olamazdı . bir şekilde haber göndere bilirdi

- Lavanta kokulum  her şeye mecburdum belki yine adam öldürdüm ama bitti her şey her pislikten kurtuldum sadece hayatımda siz varsiniz artik adam öldürmek yok artik suçlu isler yapmak yok. Anlaşma yaptım artik çekiliyorum mafya aleminden çok az kaldı . ne olur affet beni çok özür dilerim

Elif uzunca camdan dışarı baktı .

- biraz zamana ihtiyacim var

Emir gözleri doldu Su gecen 3 - 4 ay sırf Elif in mutluluğu icin bebekleri için ortalıktan kaybolmuştu . ama Elif hamile olduğu için anlamıyordu , affedemiyordu .

- tamam ben misafir odasindayim ama sunu unutma seni cok seviyorum .

Dedi ve odadan çıktı Emir

Elif yatakta biraz oturdu . Şuan çok kararsizdi . gidip gitmeme konusunda ama bir karar almıştı . Bebeğine de gideceğiz diye söz vermişti . Sözünden dônemezdi .

Dolaptan uyumadan önce hazırladığı çantasını kontrol etti . Tekrar dolabına koydu ilk Ebrar i almaya  odasina  gidecek sonra   bu evden gidecekti .

Odasında yavaşca çıktı . Ebrar in odasına doğru hızlı adımlar ile ilerledi .  Ebrar in kapısını yavaşça açtı .Çünkü yan oda Emir in kaldığı misafir odası idi .

Odadan iceri girdi . Ebrar in uyuduğunu görünce biraz onu izledi . Sonra çok vakit kaybettinigi düşünerek  Ebrar i kaldırmaya çalıştı .

- Ebrar kardeşim hadi bakalım gidiyoruz

Ebrar da hareket olmayınca bir daha seslendi

- Ebrar

.....

- Ebrar

......

- Ebrar

......

-Ebrar

......

-Ebrar

.....

Hafif eğilip saçlarını oksadi

- Ebrar hadi kalk

Ebrar da bir kıpırdama olunca  Elif in yüzü güldü .

- hadi Ebrar im kalk

Ebrar oturup

Şaşkın şaşkın  etrafa bakarken Elif biraz zorlanarak onu kucağına aldı ve yere indirdi .

Ebrar yere otururken onun dolabına doğru gidip  bir kaç parca eşya aldı .

Ebrar in elinden tutup yürümeye başladı . odadan çıkıp kapıyı hafif bir şekilde kapattı .  Tam Emir in  kaldığı odadan geçerken Ebrar durdu . Ebrar in durduğunu fark eden Elif durup Ebrar a baktı . Ebrar kapıya bakinca Elif de kapıya baktı . Kapıda bir şey yoktu Ama içeriden gelen sesi  yeni fark etmişti Elif .

Gelen sesler üzerine yerinde duramayarak kapıyı açtı

Gördüğü manzara ile göz yaşlarını tutamadı Elif ....

Kısacık  bir bölüm oldu dimi   😞😞

Sizce Elif ne gördü

Emir ne yapıyordu .

Final e de cooook az kaldı

Allah a emanet olun

GÖKCE kitabımi bakmayi unutmayın ....

KARDEŞİM İÇİN  --TAMAMLANDİ--Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin