Selamün AleykumEve girdiklerinde Elif çığlık atıp Emir in kucağında kıprandi .
- inanmıyorum
Deyince Emir kafasını kaldırıp karşısına baktı .
Ebrar paydak paydak adımlar ile yürüyordu .
Emir Elif i yere indirdiğinde Ebrar ellerini cirpip gelmek için yanlarına doğru iki adim attı ki yere oturup kaldı .
Gökçe arkadan gülerken Ebrar dudaklarini öne sarkitip ağlamaya başladı . Gökçe hemen Ebrar in dibine kadar gelip
- kiyamam ben sana hadi ayağa
Diyip tekrar kaldırdı . Ellerinden tutup kaldırdı . Ebrar ile berabar yürümeye başladı Gökçe .
Ebrar ayni kendini toplayıp yürürken Gökçe de sevinç ile Ebrar a bakıyordu .
Gökcenin gözleri biranda Elif e kayinca , Elif in ellerinin karnında olduğunu gördü . Emir in ellerinde Elif in elinin üstünde idi ..
- Elif kesin hala oluyor muyum ?
Elif in tebessüm arttı .
- Evet Gökçe Allahım izin verirse ailemiz büyüyor.
Gökçe içten ama biraz buruk tebessüm etti . Emir e baktığında Emir merdivenlere bakıyordu . Gökçe merak edip merdivene baktığında bos gözler ile kendilerini izleyen Ahmet i gördü . Yüzündeki tebessüm tamamen söndü Gökce nin
- ben Ebrar ' a bir şeyler yedireyim sonra uyuturum Elif siz dinlenin .
Dedi Hic kimsenin cevap vermesini beklemeden direk Ebrar i kucaklayıp mutfağa gitti . Çünkü biliyordu ki Gökçe , Ahmet ile aralarındaki soğukluk belli idi .
Mutfakta Ebrar a yiyebileceği şeyler hazirlarken bir yandan da düşünceler içinde idi Gökçe . Biraz dalmıştı Gökçe
Arkasından ayak sesleri gelince biranda arkasına döndü .
Ahmet yanina yaklaşıp hafif tebessüm etti ama içten bir tebessüm değildi bu .
Gökçe gerginliğin artmaması için
- Ahmet bir haftalığına buradan uzaklassak olur mu ? Adalara falan gitsek gezsek
Ahmet bir müddet Gökçe yi izledi .
- su aralar keyfim yok Gökce
gözlerini açıp kapattı sakinlesmeye çalıştı Gökçe
- Ahmet aramızda ki gerginlik belli Emir fark etti fark edecek tamam çıkalım su evden otele yerleşelim sen başka odada kal ben başka odada öyle takilalim yoksa dedem duyacak
- tamam yarin gideriz
Ahmet arkasına dönüp gitti . Yapamıyordu eski karisini unutamiyordu .Ama arkasında bıraktığı Gokceyi de çok üzüyordu .
Gökçe ,Ahmet gittikten sonra gözlerini sıkıca kapattı . açsa aglayacakti .
Ebrar a bakmaya çalıştı . En son olmayacağını , kendini tutamayacagimi anlayinca Ebrar i kucaklayıp odasına götürdü. Ebrar sanki Gökçe yı ugrastirmak istemiyormus gibi hemen gözlerini yumdu .Kısa sürede uyustu .Gökçe ,Ebrar in odasından çıkıp kendi odalarına girdi . Ahmet yatağa uzandığını görünce koltuğa uzandı . evleneli hic yan yana yatmamislardi . Gözlerini direk kapattı Gökçe .
Sabah uyandıklarında Elif , Emir in ellerini karnında hissetti . Bir anda gelen mide bulantısı ile Emir in elini hemen çekip lavaboya koştu . Midesindekileri çıkardıktan sonra yüzünü yıkamak için arkasına döndüğünde uykulu gözler ile Emir i gördü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDEŞİM İÇİN --TAMAMLANDİ--
EspiritualSpritüel 👉 2 Allah Sabredenler ile beraberdir bu Ayeti Kerime düşündü bir an ,küçük kadın sabretmeliydi , sabretsin ki Allahü teala ona yardim etsin . Kendi için sabretmesede kucaginda ki çocuk için sabretmeliydi ... Baslama tarihi : 15... 01...