IKON COMEBACK!!!

210 7 0
                                    

HAI YEDEURA!!! LAMA TAK JUMPAAAA!!!

ESOK ADALAH TARIKH DIMANA DUNIA AKAN DIGEMPARKAN DENGAN BERITA SEBUAH KUMPULAN LELAKI TERHANGAT DI PASARAN AKAN MEMBUAT COMEBACK

22-5-2017

SETELAH SEKIAN LAMA IKONIC MENUNGGU KETIBAAN MEREKA, SETELAH SEKIAN LAMA TANDA TANYA IKONIC YANG TAK TERJAWAB OLEH PAPA YG, AKHIRNYA TERJAWAB. ESOK ADALAH HARI IKON COMEBACK DENGAN DUA BUAH LAGU!!!!!

BLING BLING
B-DAY

DAN YANG PALING MENGEJUTKAN IKONIC SEBENTAR TADI ADALAH NAMA STAGE BARU MEREKA!!!

(AYAT BAKU SIA)

B.I ➡ B.I
BOBBY ➡ BOBBY
JINHWAN ➡ JAY 😃
YUNHYEONG ➡ SONG😃
DONGHYUK ➡ DK 😃
JUNHOE ➡ JUNE
CHANWOO ➡ CHAN

JAUH SANGAT NAMA NYA JINHWAN TU. TERUS KE JAY NAMANYA.

TAKPELAH... TAK KESHAH PUN. JANJI KAU COMEBACK AND STILL WITH IKON. NO MATTER WHAT, AKU TETAP SOKONG KAU NOK!!

DAN SATU LAGI ADALAH IKON BARU JE BALIK DARI JAPAN. BUAT DOME TOUR. IKON BARU JE DEBUT SETAHUN LEBIH. TAPI DAH BUAT DOME TOUR DAN JADI GROUP YANG PERTAMA PECAH REKOD BUAT DOME TOUR PALING CEPAT. SIS TERHARU. KAU ADA?

SIAPA YANG IKONIC TU, MARILAH KITA SERBU YOUTUBE UNTUK TONTON MV IKON ESOK PUKUL 6 PETANG.

SIAPA YANG TAK MINAT TU KENA TENGOK JUGAK!! AKU PUN TENGOK JUGAK KAU PUNYA GROUP MV. KITA SESAMA KPOP.😃

AND LASTLY... AUTHORNIM NAK AJAK KOME RERAMAI BACA FANFIC BARU TU. TAJUK NYA SHES MINE.

DAH LA. AUTHORNIM TAK BERAPA SIHAT NI. DOK MUNTAH2 DARI TADI. NASIB TAK NGANDUNG. SIAN HANBIN KANG. ELOK NAK PREPARE IKON COMEBACK, AKU PULAK MUNTAH2 KAT RUMAH.. SILA SENYUM SEMUA.......

BYELAH. ESOK AUTHORNIM ADA CLASS. CLASS YANG DAH SEBULAN AUTHORNIM JOIN, TAPI RASA TAK SERONOK LANGSUNG. DOAKAN LAH AUTHORNIM DAPAT CAPAI CITA2 SEBENAR AUTHORNIM. BYE LE...

 BYE LE

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
"HANI"Where stories live. Discover now