Gizli Takip

24 2 0
                                    

Sabah kan ter içinde gözlerimi açtığım da bir süre kendime gelememiştim.Etrafıma bakınmaya başladım.Dün o çocukla beraber uyumuştuk ama şimdi o yoktu.Hızlıca terliklerimi giyip aşağıya indiğimde hiç bir yerde sırça gibi şeyler yoktu.Balkonun kapısı kilitliydi.Etrafa bakınınca bir anda babam karşıma çıktığında bir an korktum.Babama hafif bir gülümsediğim de babamı hiç takmadan yürüdüğümde babam bana seslenmişti.Kendi etrafım da donup babama baktım.

Babam telefonunu çıkarıp bana doğru tutuğun da şaşırmıştım.bir an telefonda kendimi görünce garipseyip oynatma butonuna bastım.Bahçede amele amele dolanırken babam beni kucağına alıp içeriye götürmüş.Nası diyerek düşünürken bir anda o çocuk geldi aklıma.Ben dün gece onunla değil miydim beraber uyuduk nası şimdi böyle oluyor.

"Baba bu ne şimdi ?"

"Bunu asıl senin cevap vermen lazım.Eve geldiğimde yemek yanmış neredeyse yangın çıkacakmış ki eve tam zamanında gelip ocağı sondurdum.Bahçenin kapısı sonuna kadar açık sende bahçede yürüyordun ben sana defalarca seslenmeme rağmen ses vermeyince kuçağıma alıp yukarıya çıkardım.Bir daha yemek yapacağın sırada uyuma tamam mı "

Anlamsızca babama baktığımda "Sen eve kaçta geldin ?"

"6 gibi "

"Tamam baba bir daha olmaz"

Yukarıya çıkıp odama gittiğimde hayla üzerimde ki şaşkınlık gitmemişti.Defalarca düşündüm nasıl diye."Aklıma kırdığım tabak geldiğinde koşa koşa mutfağa gittim.Düşürdüğüm tabaklara bakınca hayla yerinde duruyorlardı.Dolaba iyice baktığımda set halinde o bana bakıyor ben ona bakıyordum.

Ee burada ki tabaklar tamsa babam 6 da eve geldiğinde ben bahçede ayakta üstelik ayakta uyuduysam dünkü çocuk gelmemişti.Yani rüyaydı.Nası rüya olabilir ki gerçek gibiydi.Garipti gerçekten fazla garipti.Dolabımın önüne geçip kıyafetlerimi çıkarmaya başladım.Bir kaç kıyafetlerimi yatağımın üstüne koyup hangisini giysem diye düşünmeye başladım.Yüksek bel siyah pantolon giydim.Zümrüt yeşili göbeği açık bir kazak gibi ama ne olduğunu anlamadığım şeyi giyip aynanın karşısına geçip saçlarımı taradım.

Tarağı bırakıp aynada şöyle bir kendime baktım.Çokmuş durumdaydım resmen.Gözlerimin altı şişmiş dudaklarım kurumuş gözlerim kızarmış.Makyaj çantamı çıkarıp hafif makyaj yaptım.Derin bir nefes alıp kendime uzun uzun baktım.

Telefonumun çaldığını duyduğumda telefonumu cebimden çıkarıp kim aradığına baktım.

Çağlar.

Beni arıyor.

Beni.

Derin bir nefes alıp telefonu açtım."Alo"sesim fazlamı olgun çıkmıştı ne.Ve sanırım birazda soğuk.""Hazırsan hadi bekliyorum seni"

"Ha ?"

"Konuşmuştuk ya hani Eylül hep beraber sinemaya gidecektik.Hani hep beraber unuttun mu "

Bir anda aklıma geldi hep beraber sinemaya gidecektik biz bu gün."Unuttum ya doğru ben hazırım geliyorum." 

Telefonu kapatıp son kez kendime bakıp bir ton parfüm sıktım.Koşa koşa aşağıya inip kapıyı açtım.Karşımda son derece cool ve tarz giyinmiş Çağlar vardı.Çağlar yüzüme bakıp vücudumu süzdü kaşlarını çatıp bana kötü kötü bakmaya başladığında bir ürkmedim değil.Kart bir ses tonuyla "Bu şeyin devamı nerede ?"

"Nesi varmış ki ?" Kaşlarını çatıp "Kızım bu ne be.Bunun gerisi nerede.Git değiştir yada adam akılı al giy şunu üstüne"Üstünden çeketini çıkarıp bana verdi.Giyip arabaya oturduğumda her haraket ettiğimde onun kokusu burnuma doluyordu."Bizimkiler nerede ?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SakarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin