Bir şüre cansuyla takıldıktan sonra evine götürmek için sokağın sonuna kadar ilerledim sonra cansunun gözden kayboldunda arkamı dönüp yürümeye başladım.Karşıdan elinde basketbol topuyla gelen canı görünce arkmı dönüp sanki ben değilmişm gibi yürmye başladım.
"Eylül sen oldunu bilyorum"diye ses gelince pes edercesine elerimi havaya kaldırıp hızla indirip elerimi bedenime çarptım.Güzel bi gülmseme takarak"aa can naber"diye sordum.
"iyidir sen napıyosun burlarda"
"Ben mi cansu yu geçirmeye gittim de sonrada cansuya bişy dicektim o sırda sen selendin ahh aksilik işte " diyip yapmacık bi şekilde gülmsedim.Kafasını yavaşca aşağı yukarı salyıp "Anladım" dedi.
"E sen nerye böyle elinde topla?"diye sordum
"Turnikeler var çalışmya gidyorum "
"Hmm vay basket çocuğu bounun uzunlundan beli " dedi ona bakrak.
"Aslında seninde ihtacın var" dedi eliyle boymu ölçerek.
"AH HADİ SEN ORDAN" diye cemkirdim
"Haaa bak bu arda akşam sizel gelçekmişiz bide bizm de ortak oldumuz çağlargil "dedi an bi şok oldum azım açıldı .La bunlar bir birini tanıyomuydu ki.
"Azını kapa sinek girer " konuşan cem saysinde duşuncelrimi kenra bıraktım "Nasıl yani"
"Off gıtmısın kızm işte benim babm çağlargile ortak sizde öyle siz biz tanışıcaz eğer uygunsa ortak olcaklar bizmkisi davet gibi bişey"dedinde şimdi jeton sonunda düşe bildi.
"Davet nerde olcak evde lokanta faln"dedimde gülmye başladı
"Tabikide evde hemde sizde"dedi elindeki topu yere sekleterek.Evdemi oha lan evde .Ben yemek yapmam ki.
"İyiymiş vala neyse bi yerden yemk fan siparış ederiz "
"Bencede yani sen yapma sakın tamam mı zehirleniriz faln bizi hastanye götürcek yok sonuçta"dedinde moralim alt üst olsada ses cıkartmdım.Ama ben EYLÜL ACAR Bİ LAFIN ÜSTÜNDDE KALÇAK HA ÇOK BEKLERSİNİZ ASLINDA BEKLEYİN ÇÜNKÜ HAKLI.Sadece dil çıkarmakla yetindim.
"Neyse ya ben kaçar sana iyi eğlenceler" diyip el saldım.
Diyip yürmeye başladım.Çağlar aslına bakrsan yakışıklı .Cem o da bi taş.Yani iki taş var elimde.Yolda mal mal gülyodum."Bu iki taşı bu gece bir birine katmasam bende EYLÜL DEĞİLİM".Diye bağırdım zaten sokakta kimseçikler yoktu olsada umrumda değil tanımadığım bilmdim ülkedyim ALMANYA.
Şimdi siz diçeksiniz neden almayada alman yok ve sen bunlara raslamıyosun.Güzel aslında sorumz çünkü biz almanyanın TÜRKLERİN kaldığı semte kalıyoruz o yüzden karşılaştıklarım alman değil TÜRK.
Hayla yolda mal mal gülerken birine çarpmam bir oldu.Elinde ki kutular yere düştü ve bende sonra çarptım kişi.Yere çok pis düşmüştüm ve popm çok acıyodu.Ayağa kalktımda sim siyaha şaçlı bi kız bana sinirle bakıyodu "Ahh çok pardon ciden görmedimçok pardon şey yani biraz sakrımdırda"dedimde o masum gülşlerinden birni yaptım.
Yere düşen kutuyu alıp kızın eline bıraktım kıza baktımda gülmsüyodu
"Önemli değil Allahtan içi boştu önemli değil" dedinde bende güldüm
"Sen burda yenimi geldiniz"dedinde kafamı olumlu anlamda saldım.
"Da demin konuştun öocukladamı böyle tanıştın"diyip gülmeye başladı .Bende aklıma gelinçe güldüm ve kafamı hayır anlamında saldım.
"Çok çok garip bi şekilde neyse benim gittmem lazım sonra görüşürüz bak bizm ev 3.vilanın yanıda sarı vilanın yanındaki konuşmak istersen benim için çok iyi bek arkadşım yokta" dedim kendimce borayı kast ederk.Tamam anlamında kafsını saldı.Bende yüryodum ki bana seslnmsiyle arkmı döndüm.
"Efendim"
dedimde gözleriyle ayklarımı gösterdi."Nolmuş" dedim kafmı salrken.
Kafamı işaret etiği yere götürdümde lanet getirmem bir oldu.Külotu çorabım yırtılmış hemde öyle böye bi yırtık değil hayvan gibi önden arkaya kadar yırtılmış.
İstemsizce gilmsedim sağol söyledin için neyse kimse beni görmden ben kaçyım bu arda ben eylül "
diye elimi uzatım.Tam konuşuyoduki "Ağ cem geliyo bu salk akşam bize gelçek neyse sonra konuşruz" diyip koşmaya başladım.
Tama eve giryodum ki ayağım girşteki demire takıldı ve yuvarlak olan merdivenlerden yere yuvarlandım .Sonrada ağlamya "Yeter" dedim bağırmak istiyodum çığlık atmak haykırmak ama olmuyodu ayağa güçsüzce kalkıp geri düştüm .
Bacaklarımın beni taşıycak gücü yoktu .Üstüme baktımda Külotlu çorab giymişmiyim giymemişmiyim yoksa o mu giymiş beli değil param parça .
Cemin beni görmesi için güçlikle ayağa kaltım afalsamda aldırmdım kapıyı açıp içeri girdim.Girmez olaydım.Yada görmez olaylardı.Hesap vakti......
AZ VE İĞRENÇ VE SAÇMA ERDE BİTRDİM RESİM EYLÜL ve giydiği kıyafet
AÇABA EYLÜL NE GÖRDÜ.KİME HESAP VERÇEK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakar
RomanceSakarlığı yüzünden başına küçük çaplı bela getiren.Bu küçük çaplı bela yavaş yavaş büyüyen ve bu sakarlığı nedeni ile acılan gizli numara.Takıp sonucunda başlayan aşk.Gizli numaradan arayan kimsenin bu aşkı gördünde başlayan oyunlar ve tehlikeli ola...