"Aranızı yapım mı keke"

204 17 9
                                    

Okula gittmek istemiyorum.Bi hafta geçti çağlarla TÜRKİye ye gitmemizden beri.Tam bi hafta ve ben önümde bi kutu dolusu günlük var.Biz bunuları okucaz diye çanımız çıktı.AH siz şimdi "biz" lafına takıldınız demi?Evet biz çağlarla.

Bazı günlüklerime ne mal şeyler yazmışım.diye kendimden utanmadım değil.Biz sıra sıra günlükleri okurken çağlar beyimizin telefonunu çaldı.

Ve şu an 35 dakkika,26 saniye 235 salisedir telfonla konuşuyo.Önümdeki dağ olmuş ağaç tutçak günlükleri ayğımla tepip çağların okuçağı günlüğü aldım.Bir iki sayfayı göz ucuyla okuyıp çevirdim.Tam çeviryodum ki "ç" harfini görünce orda durup çağlar yazan sayfayı okucaktım ki çağların sesiyle irkildim.

"Efendimm"yanıma gelip elimdeki günlüğü almya çalıştı.

"yağğ bırak ben baktım buna"kaşlarını çatıp

"Ben okumak istiyorum"

"Okuma"

Bu sefer daha çok çekti günlük yırtılmasın diye bırakirken onun adını gördüm sayfayı yırtım.

"İyi bok sen burda ne bok yersen ye.Ben dısarı çıkıyom sapıklık yapıpda odama gittme diye odamı kitledim ona göre haberin olsun"diyip çıktım.Abi erkek miletine güven olmaz.

Nolur nolmaz yani.Biz önlemimizi alalım.

Bi süre uzaklaştımdan emin olduktan sonra bana tanıdık gelen banka oturdum.Çebimdeki o buruş buruş eh birazda sararmış kağıdı çıkardım.

Mutluluktan ölücem arkık kimse benimle  dalga geçmiyo oley ya.Artık eskisi gibi üzülmüyorum galiba beni o gün çağlar abi korduğu için kimse benle dalga geçemdi.Onu sadce 1 hafta gördüm 1 hafta konuşup eylendik sanırım..

Off gerisi yok kağıdın yırtmışım ya of ciden (yeminle nasıl yazıldını bilmiyom :D ) nefrer ediyom şu boktan haytımda bişey düzgün gittse zaten bak 1 gün kurban kescem.Hiç sakarlık olmıcak güzel hatta mükenmel ötesi gesçek anca öyle normal insanlar hayatı gibi.

"Eylül" İsmi duymamla içime korku girdi.(DUA ET KORKU GİRMİŞ :d GAMZEYE SELAMLAR )kafamı çevirip bana seslene baktımda birden rahatladım.Düştüm gün gördüm kız.

"Ah merhaba " dedimde yanıma çoktan oturmuştu bile.

"merhaba o gün sen çok aceliciydin sormadım iyi gözükmüyodun nasılsın yada şöyle diyim nasıl oldun?"

"Eh yani ben alışkınım çanım sakarlığa hep düşerim ."

"Sakarım diyosun.Bu arada ben irem"

"Bende eylül zaten bilyosun"

Ben bu kızı baya sevdim 3 saatir konusuyoruz baya kanka olduk bir birimze keke diyoruz.

"İrem ?" Gözlerimi koçaman açtım duydum sesle .İrem arkasını donüp "Efendim necati"

Dahada çok acıldı mumkunse gözlerim.Derin bi nefes alıp arkamı döndüm 

Duydum ses isim necati.Gelicem demişti ama cidiye almamıştım.Beni görünce o da şasırdı ve kosarak sarıldı bana.Ne tepki verecemi bilmiyodum.Bi kere irem mi nerden tanıyodu ?

Zorlada olsa kolundan kurtulup "Senin ne işin var burda"

"Seninle konuşmam lazımdı telefonlarıma cevap vermiyodun bende tek çare buraya gelmekle buldum"

Gözlerimi devirip

"Aferim iyi yapmısın aslında bende seninle bi takım şeyler dedm lazımdı iyi olmuş kaç gün durcaksın?"

" 1 hafta temeli gelmem imkansız"

"E yani bırakta öyle olsun"

"Bi DAKA SİZ BİR BİRNİZİ TANIYOMUSUNUZ" diye cırlayan ireme bakıp göz devirdim.

Benim omzuma yumruk atıp 

"Aranızı yapam mi keke" söylediği cümle ile kaşlarımı çatım.Necatiye dönüp güldüm oda bana bakıp gülüyodu "Gerek yok ben bunla asla çıkmam şundaki tipe bak"

Necatiye bakıp güldüm.

"Ah ah bide bana diyo kendine bak bi kerem sen "

"Her gün bakıyorum zaten gerek yok" 

"Ha öylemi baktından beli oluyo aynalar kırlmış"

Bİz hep böyleyiz hiç normal olmadık başkalrının yanında sevgili olmuyoduk bir birimzden nefret eden yada iyi geçinmyen olarak gözükürüz ama teken bu değişir.

"O yüzden kızlar hasta bana "

"Ay  nere ne hastaymış senin?" diyip kaşımı zorla kaldırdım.

"Bilmek istemesin"

EVET İSTEMEM .2 GÜN SONRA OKUL  VAR ÇÜMLEDEKİ BOKLUĞA BAKSANA Bİ .İÇsesime hak verip zorla ordan ayrıldım ve eve doğru yürdüm.Kazasız belasız diyodum ki başımdan aşağı düsen suyla ayağım kaydı bana sırtarak bakan çağlara el salla 

SakarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin