"Kimsin sen ?"

173 18 20
                                    

Ter içinde gözlerimi açtım.Öyle korkunçtu ki.Bir an kendimi boş ve soğuk zemindemiyim diğe baktımda yatağımda oldumu fark ettim.Elimi saçlarımın arasına sokup çektim.Ter içinde kalmıştım.Rahat bi nefes alıp kendimi yatama bıraktım.Dönüp baçağımı duvara destekleyip baçaklarımı havaya kaldırdım.Başımıda yataktan dışaraı çıkardım.Baçaklarımı salamaya başaldım.Ve rüyamı düşünmemye başladım.

Ama bir türlü aklımdan gittmiyordu.Gözlerimi kapadım.Bacaklarıma bi soğukluk geldi korkuyla gözlerimi açtım.Etrafıma baktımda kimse yoktu.Telefonumun çalmasıyla irkildim.Komidine uzanırken kolumu vurdum.Ama çok acıdı ya.Kendimi düzeltip telefonumu aldım.

Gizli numara.

Acaba bu sefer kiminle tanışıcaktım.

Telefonumun sesini kısarak telefonu açtım.Garip sesler gelmeye başladı.Köpek hırıktıları.Kaşlarımı çatıp sesleri dinlemeye başladım.

"Merhaba Nisa"

"Merhaba"

"Ah köpeğimin sessi geliyomu?İyi dinle çünkü yanıma gelmene az kaldı"

"Ne-n-nediyosun sen be!"

"Diyorum ki güzelim yanıma gelmene benim olmana az kaldı"

"Ha?"

"Bence gayet iyi duydun ne dedimi.yanıma geliceksın ve seni bırakmıcan.Ahahah neden biliyomusun?"

"Neden?"

"Çünkü "

"Evet"

"Çünküsü yok geliceksin ama bunu gönüle değilde biz onu kaçırarak yapıcaz.Ama kendi ayaklarınla geliceksin."

"Bak her kimsen gizliden arıyosun kimsin sen ya gecenin bu saatinde arıyosun?"

"Kim miyim ben?"

"Evet kimsin sen ?"

"Ahaha bunu sana söyleyemem canım ama kısa süre sonra benim kim oldumu öğreniceksin"

"Ne demek kısa sürede öğrenebilirim"

"Tekrar etmek istemem çok mu merak ettin kim oldumu"

"E-vet"

"Peki o zaman çok merak ediyosan aşağı in"

"Ne?"

"Bence gayet iyi duydun"

"H-hayır inmicem"

"Ha kendin bilirsin"

"Peki"

"Sakarlın ayrı bi güzel mesela koşarken yere düşmen.Mesela çağları kovalarken yere düşmen ha bunlar çok komik sen izlerken nasıl eğlendimi billemsin eğer biraz aklın varsa odanın kapısını kittler ve odana girmeni engeleye bilirsin.Hiç beklemedin bi anda karşına çıkıcam ve savunmasız olup bana itat ediceksin."

Birşey bille söylememe izin vermeden telofonunu yüzüme kapatı.

ARTIK BÖYLE AZ KISA VOLTE VE YORUMLAR AZOLDU İÇİN SINIR KOYUCAM 

6 VOLTE 4 YORUM 

SakarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin