#2

427 30 2
                                    

- Dziękuje-wykrztusiłam z siebie
-Nie ma sprawy-uśmiechnął się chłopak
-To Ty jesteś Naruciak?-spytałam nie śmiało.
-Tak we własnej osobie-zaśmiał się chłopak.
-Bardzo cieszę się, że Cię spotkałam.
- Mi też Cię miło poznać lecz wolałbym abyś nie widziała we mnie tylko YouTubera.
-Adam ja nie widzę tylko w Tobie YouTubera...
-Naprawdę?-spytał chłopak. Prawie każdy postrzega we mnie tylko YouTubera. Chce być traktowany normalnie jak zwyczajny chłopak-odpowiedział ze smutkiem Adam.
-Rozumiem Cię-odpowiedziałam po czym go przytuliłam.
Zapomniałam na śmierć, że Wera dalej tu jest. (XD skleroza)
-Tak wiem Aluś chciałaś spotkać Adama, więc pogadajacie sobie, a my spotkamy się kiedy indziej.-odpowiedziała przyjaciółka.
-Dziękuję-rzuciłam się Werze na szyje.

Moja przyjaciółka poszła, a ja z Adamem miałam nie kończące się tematy. Robiło się już trochę późno. Adaś zaproponował, że mnie odprowadzi do domu. Szliśmy z jakieś pół godzinny śmiejąc się, rozmawiając i wygłupiając. Wkrótce znalieźliśmy się pod moim domem. Adam powiedział, że mnie kojarzy jako piękną niewiaste z kometarzy. Wpadłam śmiech razem z nim. Przed pożegnaniem się dałam chłopakowi mój numer telefonu. Przytuliłam go na koniec i weszłam do domu. Moja mama szykowała kolację. Robiła naleśniki, które uwielbiłam. Po zrobieniu ich nalożyłam porcje na talerz i zaczęłam jeść. Przy jedzeniu rozmawiałam z mamą.

Opowiedziałam o dzisiejszym dniu. Później wzięłam telefon dostałam wiadmość o treści:
-Hejka!
Domyśliłam się, że to wiadomość od Adama, bo podawałam mu mój numer. Postanowiłam odpisać:
-Hej ^^
Zaczęliśmy konwersację, która trwała dość długo. Spojrzałam na godzinę była 1:46. Pożegnałam się z chłopakiem i poszłam pod prysznic. Umyłam włosy i zrobiłam dwa warkocze. Ubrałam moją piżame z misiem. Po zrobieniu wszytkich tych czynności położyłam się i nakryłam kocem. Zasnęłam...

Następnego dnia otworzyłam oczy i wzięłam telefon, by sprawdzić, która jest godzina. Była 10:54, więc wstałam i popatrzyłam w lustro. Rozpuściłam włosy  i poszłam do łazienki. Po ogarnięciu się wyciągnęłam z szafy ogrodniczki i czarny  crop top. Ubrałam się i odblokowałam telefon. Dostałam powadomienie z FaceBook-a. Do znajomych zaporosił mnie Adaś bez zastanowienia przyjęłam zaproszenie.
Po jakimś czasie chłopak do mnie napisał. Zaczęliśmy pisać na różne tematy, aż wkońcu chłopak spytał...

--------------------------------
Witam!👑
Polast xD Kolejna cześć jak mnie oświeci. Z góry przepraszam, jeśli będą błędy. Jestem ułomna xD

Pozdrawiam😘

Naruciak My LifeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz