Arkadaşlar bundan sonra Büşra Barın ile karşılaşınca Barın'ın düşüncelerini koyu renk ile hikayeye ekleyeceğim..
İyi okumalar..Allahın sevgili kuluyum sanırım. Başka bi şey istesem olurdu o derece.
Ama Barın senin o kızdan biraz uzak durman lazım, onun için ne yapman gerekirse yapacaksın gerekirse onun gözünün önünde kızla fesat fesat şeyler yapacaksın. Laan nasıl yapıcam daha düşünürken içim acıyor, onun gözünün önünde nasıl yaparım.. Ah Barın ah biraz milletin söylediği şeyleri takmasan şuan Büşra ile mutlu olurdun be.. Ama yok çevre mutluluktan, huzurdan daha önemli.. Neyse Barın sabır sonunda mutlu olacaksın oğlum.." Bu soruyu da Barın yapsın.."
" Hocam bu ne bugün benimle uğraşmak için baya çaba sarfdiyorsunuz ama uğraşmayın sonu kötü olur.."
" Kiminle konuştuğuna dikkat et, haddini bil!"
" Sizde durup durup bana sarmayın!"
" Kes !"
" Sakin ol oğlum, boşver.." Onur da yanımda beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
" Lan sabahtan beri bana karışıp duruyor. O kim ki bana karışıyor.."
Hocaya bakarak söyledim bunu sanırım bozuldu bunu moraran yüzünden anlayabiliyoruz lakin umrumda değil..Yarın çarşamba yani Büşra'nın sınıfına gidecektik hadi bakalım hayırlısı nasıl olacak...
~Büşra' dan
İnsanın istemediği ot burnunun dibinde bitermiş ya hani, gerçekten doğru. Örneğin benle sarı kafa her yerde bir olmak zorunda mıyız. Evet hafiften bi şeyler hissetmeye başladım. Bunları dizginlemek içinde ondan olduğunca uzak durmam lazım lakin kader müsaade etmiyor.. Kader demişken, tek kelime ile hayatımız değişiyor veya ileride ne olup olmayacağını o belirliyor. Tek kelime hayatlar bitirip , yeni bir kişinin hayata gelmesini sağlıyor.. Rabbim hepimiz için hayırlısını kaderimize yazsın bol Amin..
Yine böyle düşüncelerle toplam 5 dersi bitirmiştik.
Tenefüste yine klasik olan kantine yol aldık. Gittik bizim masaya oturduk yine. Herkes muhabbet ederken ben sessizce oturmuş düşünüyordum. Ama tam o an kalbime bir his çöktü. Kötü bir his ama hayrolsun.. Ben hep böyleyimdir, içime birşey oturduysa mutlaka olur o.. Burcumdan dolayı da kaynaklanabilir. Evet balık burcuyum ben hislerin kuvvetlidir.. Havam olsun biraz.. Ama gördüğüm şeyden sonra bu huyumdan nefret ettim..
Ne bekliyordun ki Büşra çocuk seninle konuşuyor diye sana aşık falan mı? Yada seni önemsiyor mu? Seninle sadece konuşuyor. Sen bunu büyütebilirsin ama onun umrunda bile olmaz..
Niye böyle diyor dediğinizi duyar gibiyim. Açıklayayım hemen şuan Barın kantin masasında bir kız ile sarmaş dolaş oturuyor. Hem de baya sevindiği belli çünkü yüzü baya gülüyor. Şuan ben ne mi yapıyorum? Oturmuş ona ağzım açık , aynı zamanda gözlerim de sızlıyor yaşlar akmak için izin istiyorlar ama izin vermiyorum, açıkçası neden böyle oldu onu da bilmiyorum ama umarım düşündüğüm şey olmaz.. Amin
Sakın Büşra o gözlerinden tek damla akmasın..
Ulan nasıl biriyim ben, sevdiğim kızın ağlamasını istemiyorum ama onun aglamasını sağlayan kişi benim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAKİ IŞIK
ChickLitBir kız; onun tatmadığı çok farklı duygular. Ve hayatını tek duygu ile geçiren bir çocuk.. Büşra kendince okuluna gidip, gelen, sessiz, sakin, neşeli, bir kız iken bir çocuğu görmesi sonucu oluşan karmaşıklar içinde yolunu kaybetmesi... Barın sess...