Büşbar'ın Hikayesi 4

0 0 0
                                    

~ Barın
Çıkışta o gittikten sonra Berk ve Onur yanıma gelip,
" Hayırdır kardeş, durum vahim sanırım. " deyip dalga ile konuşmaya başlıyorlardı. Yok benim bu kızdan uzak durmam lazım. Daha fazla ağızlarına sakız olamam bunların.

" Olum işiniz yok mu sizin? Uğraşmayın benimle. "

" Abi uğraşmamak elde mi? Bizim kızları peşinde koşturan Barın, bir kızın peşinde dolaşıyor. "

" Saçma sapan konuşmayın lan! Ben kimsenin peşinde koymuyorum!"

" Hıhı Acun'da emekli olacakmış zaten! " dedi hadi be cidden koşuyor muydum? Farkında değilim. Bu kız ile uğraşmamam lazım. Ama elimde değil ki mimikleri falan çok tatlı oluyor. Kızınca hele ki şaşırınca gözlüklerin altından gözlerini büyütüp bakması.. Şimdi diyeceksiniz ki bu kızı yeni gördün ne ara bu kadar dikkat ettin. Aslında ben onu ilk defa burada yada avm de görmedim. Ben onu ben 11'e giderken, oda 9 iken gördüm bizim okula gelmişti. Kavga çıkmıştı ama o kavga ile değil lafları ile dumura uğramıştı kızı. O an hem olgunluğunu hem de zekasına hayran kaldım ama aramızda. O bunu şimdilik bilmemeli. Kavgaya gelecek olursak okullar yeni başlamıştı 1 veya 2 hafta geçmişti oda arkadaşlarını görmeye gelmişti. Baya tanınıyor bizim okuldan 10-11-12 neredeyse hepsi neyse konumuz bu değil. O gün kavgada bir 11 ile 9 arasında idi. Aslında 11'lerden biri 9'a giden bir kıza bağırıp duruyordu. Herkes toplanmıştı oraya daha dersler başlamamıştı çünkü. Neyse bizde bakıyorduk baya bağırıyordu kıza. Kızda korkutuğu için ağlamaya başlamıştı. Tam ayaklarım o yöne doğru hareket edecek iken, o geldi hızla yerde olan kızın kolundan tutup ayağa kaldırdı. 11'ler de olan kız ona " Sende kimsin? Ne yaptığını sanıyorsun sen!" diye bağırdı tombiğin zoruna gitmiş olmalı ki gözlerinden ateşler çıkıyordu. " Ben Büşra tatlım. 1 Bana bir daha götünü yırtar derecede bağırma. 2 kime bağırdığını dikkat et ve 3 bu kıza bağırmaya hakkın yok!" diğer kız ona alayla bakıp " Hım, bağırırsam ne olur şişko!"  diyip gülmeye başladı. Kızı süzdüğümde tamam kilolu ama hoş duruyordu onda yakışıyordu yani. " Seni bir daha uyarmam! Bana bağırma." dedi ama kız üstüne gitmeye devam etti. " Ne yapabilirsin ki. Kolunu kaldıramazsın sen tombik."  ve o an kızın saçına yapıştı. Gidip beline sarıldım kızdan ayrılsın diye ama 404 ile yapışmış gibi bırakmıyordu. Biraz daha çektim ben çekince saçından tuttuğu kızda geldiği için acı içinde bağırmaya başladı. Bana bağırmaya başladı. " Ya bıraksana beni salak, bırak dedim!"  " Hayır cadı hadi bırak onun saçlarını."
" Evet bırakayım ki senin saçlarını yolucam. Bıraksana oğlum! "
" Hayır bırakmam. Hadi bırak kızın saçlarını" tombiğin beline sarıldığım için biraz ayakları havalanmıştı. Bunu fırsat bilip kızın saçını tutarken ayağı ile kızın tam karnına tekmeyi geçirdi kız geriye doğru giderken saçları tombiğin elinde kaldı resmen. Sonra kızı bıraktı bende onu bıraktım.  Elinde ki saçları iğrenerek temizliyordu homurdanmayıda unutmuyor tabi ki.
" Iyy şu saçlara bak. Kızım kaynak yine yapıyorsun. Yazık saçlarına.. " böyle devam ederken ben onu inceliyordum. Acayip tatlı duruyordu. O yanakları tam sıkıp, ısırmalıktı. Ben böyle seyrederken onu o kafasını kaldırmış bana bakıyordu.
" Niye tuttun beni? Dövemedim kızı senin yüzünden!"
" Niye tutmayayım. Ayrıca oha kızım daha ne yapacaksın kıza be. Saçları falan elinde kaldı resmen. "
" Ne o üzüldün mü yoksa? "
" Sorma ya çok üzüldüm. "
" İyi o zaman onun yanına git benim yanımda ne işin var. "
" Haklısın görüşürüz tombik. " dedim sırıtarak oda bana,
" Mümkünse görüşmeyelim sarı kafa " dedi. Umarım tombik, umarım tekrar karşılaşırız..  Diye geçirmiştim o zaman ve Allahın sevgili kuluyum galiba tekrar karşılaştık. Aslında tesadüf değil karşılaşmamız. Ben baya araştırdım bunu feyk hesaplardan takip ettim, ailesine kadar herşeyini öğrendim, gittiği lisesiyi öğrendim sonra ailem ile konuşup o liseye geçmeye karar verdim, Ve geçtim. Sonra telefon numarasını buldum. Birkaç defa özelden falan aradım ama açmadı. Kendi numaramdan aradım onu da açmadı. Tanımadığı numaraları açmıyor bu iyi bişey. Bir keresinde aradığımda açıldı telefon onda da arkadaşı konuştuğu için ses çıkarmadım ve telefonu kapatmıştım. Şimdi duygularıma gelecek olursak. Aslında tombik pek güzel bir kız değil değil. Hatta benim bakmayacağım bir tip ama, onunla uğraşmak hoşuma gidiyor. Bazen resimlerine bakarken buluyorum kendimi ama..  Neyse ne boşverin.

KARANLIKTAKİ IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin