BüşBar

4 0 0
                                    

Saçma, çok saçma değil mi? Daha 1 hafta olmasına rağmen sarı kafaya karşı bir şey hissetmem ne kadar normal? Normal olsa bile bu duygu neden bana çok fazla gibi geliyor. İleride çok acı çekecek gibi hissediyorum. Belki de ben büyütüyorum, sadece konuşuyoruz iki kelime ediyoruz diye kendimi önemli sanıyorum. Evet yakışıklı çocuk hem de çok, özellikle de yeşil gözleri beni bir girdap gibi içine çekiyor engel olamıyorum. Kendimi frenlemek istiyorum ama yapmıyorum. O gözlere baktığım an dünya duruyor sadece benim kalp atış sesim duyuluyor. Ve ben bunu istemiyorum, acı çekmek istemiyorum. Kimse kolay kolay aşk yaşamıyor çünkü, çevremde ki herkes acı çekiyor. Aşk çok güzel bir şey aslında. Evet hiç tatmadım, hoşlantı ile aşkı karıştırdım hep. Ama abimler ve eşleri birbirine o kadar farklı duygular ile bakıyorlar ki, onlar sayesinde biliyorum aşkı. Yaşamayı çok istiyorum ama şuan ki aşklar geçici. Herkes sırf yerini tatmin etmek için, iki günlük sevdalar için ölüp bitiyorlar. Aşk şuan o kadar küçük konuma geldi ki herkes aşık oldum diyor sevgili oluyorlar ve ayrıldıktan 1 hafta sonra ise başka sevgili yapıyorlar. Bu mu? Aşk. Bu kadar küçük olmamalı ya da onların yaptığı hırs mı? Kıskançlık mı? Adı ne tam olarak bilmesem de şuana kadar kimseye aşık olmadıysam bu ileri de olacak eşim içindir. Evet 1 kişi ile sevgili oldum ama aşk yoktu. Evet üzüldüm ama hırs adına olan bir şeydi. Sevgi yoktu kandırılmış bir adet kız, kandırmaktan zevk alan bir erkek.. Umarım sarı kafa geleceğimiz varsa, Ömrümün sonuna kadar seni hayatımda görmek isterim. Yoksa da..

Arabada oturmuş geçtiğimiz yolları izliyorum.

" Fıstık nerelere daldın öyle?"

" Hiç abicim nereye dalmış olabilirim."

" Ne bileyim seslendim ses vermedin." 

" Birkaç kitap düşünüyordum abicim.."  Evet Abim bu konuda oldukça sıkıdır. Kitap ve ders konusu yani..

" Hım ne kitabı bakalım?"

" Ygs - Lys için hazırlık kitapları abicim.."

" Daha var ama şimdiden çalışmak mantıklı. Bakarız canım kafana takma sen."

" Tamam abicim güveniyorum sana, Yakışıklım."  Güldü seviyorum abilerimi ya..

" Hadi bakalım son durak Sınav Koleji.."

" Teşekkürler Yakışıklım. " deyip yanağına öpücük kondurdum. 

" Deli kız, harçlığın falan var mı?"

" Var komutanım.." deyip asker selamı vererek arabadan indim.

Büyük bahçe kapısından giriyordum, ama adımın haykırılması sonucu durmak zorunda kaldım. Arkamı dönmeme fırsat kalmadan üzerime biri atladı. Tabi ki Havva başka kim olabilir..

" Büşra!" deyip çığlık atarak bana sarıldı.

" Sakin ol kızım, bağırma! Ne oldu?"

" Ay okula girelim anlatıcam."

Kafa sallayıp okula girdik. Bahçede gözlerimi gezdirdiğim de bir adet sarı kafa grubu gördüm. Takmadan yürümeye başladım. Ama sert ve duygusuz bakan bir adet yeşil göz görünce kalbimin üzerine 10 tonluk filler oturmuş gibi hissettim. Ne oldu şimdi. Tamam aramız çok iyi değildi ama yine de böyle bakışlar görmemiştim hiç yüzünde.. Kalbimi cöktürdün sarı kafa.

Yutkunup yoluma devam ettim. Bunlar yine bizim sınıfda olacak dimi offf!

" Kanka neler oldu bir bilsen?"

"  Noldu?"

" Bu Berk var ya, benim telefon numara mı bulmuş birinden baya konuşuyoruz bununla."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARANLIKTAKİ IŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin