Hodina chemie

912 29 4
                                    

Co tady děláš s ní ty!!Vyjekl Harry. Já co tady děláš ty Pottre a ta tvoje banda!Harry nic se nestalo . Rači bych tady s tímhle idiotem čas netrávil umí být pěkně odporný!! Z tebou si to ještě vyřídím pottre ! Uvidíme se na hodině lektvarů Bello, budu se těšit .A dal mi malou pusu na tvář a odešel . Úplně jsem zrudla !Rači se s ním nebav ,vůbec nevíš co to je za člověka.To ty nevíš co to je za člověka !! Řekla jsem a šla už na hodinu .Ta Harryho urážka mě zarazila.

O 30 minut později

Panebože kde může být ta učebna !Hodina mi začíná za 5 minut. Byla jsem celá uřícená z toho běhání ,a křídla používat nemůžu .Jo a navíc jsem tak blbá že jsem šla na záchodky protože jsem si myslela že to je učebna . Jé ahoj ty si ta nová viď??
Jo jsem a mohla bys mi pomoct.?Nevim kde je učebna chemie .Jo jasně musíš jit po schodech a potom do prava.Jo díky.Počkej!! No. Ty si neslyšela zvonek už dávno zvonilo.DO PYTLE!! Vyletěla jsem že záchodků a utíkala na hodinu a samozřejmě jsem přišla pozdě . Aha slečna Bella už přišla .Promiňte omlouvám se nevěděla jsem kde je učebna . To nevadí sedni si tamhleee..ee ano sedni si tamhle k Dracovi . Dobře. Počkat já sedím vedle Draca?TO JE SUPER!!Ahoj.Ahoj Draco.Chci se omluvit za tu scénu venku.Ale,nemáš se za co omlouvat .Tohle je tvoje první hodina že . A já jenom s úsměvem kývla.

Dobře trido.Dneska se budeme zajímat láskou .Jak každý ví i láska je chemie a my se máme o ní něco naučit . Udělejte si prosím dvojce!Najednou všichni začali chodit po třídě a vybírat si partnery. Chtěla jsem být z nějakou holkou ale protože jsem tam žádnou neznala kromě Hermiony která byla zabraná.Všichni se už začali schromážďovat ale já jsem furt neměla dvojici.Ale někdo mi zaklepal na rameno. Hele Bello mohl bych být s tebou ve dvojici.Tak jo. Ano byl to Draco a já byla ráda že jsem s ním a ne z Harrym.

Dneska budete péct . Ano péct a to srdce a dva.Kazde srdce budete péct společně .Nakonec tomu druhému něco na to srdce napíšete . Já budu mezitím vaše výtvory ochutnávat atd. A nakonec mi nechte kousek abych mohl ochutnat.Vytezove vyhranou tuhle modrou růží z červená když budete mít někoho rád a on bude na blízku . Je vzácná protože roste jednou za rok.Pustte se do práce!

Pokračování příště.....

Draco malfoy a Já(DOKENČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat