Bitka z Harrym😠

471 20 1
                                    

Po 2 týdnech co jsem ležela v nemocnici začaly zimní prázdniny a tím i ples. Den před plesem a já nemám nic na sebe! Strachovala jsem se na pokoji. Vůbec jsem nevěděla co na sebe. Po několikati minutách jsem si vzpoměla na svůj kufr. Okamžitě jsem ho vytáhla z pod postele a otevřela ho. Tam jsem uviďela svoje obyčejné šaty. Vedle šatů byly látky a krajka. Všechno jsem vytáhla a hodila na svůj pracovní stůl sedla jsem si a pustila jsem si hudbu. Začala jsem si na papír kreslit návrhy až nakonec jse mi jeden tak líbil až jsem se pustila do práce.

Po 2 hodinách práce

Konečně. Řekla jsem si a oblékla jsem si na sebe konečný výtvor a šla jsem si stoupnout k zrcadlu. O můj bože! Nemohla jsem uvěřit co jsem si ušila.Byly tak překrásné! Šaty byly bez ramínek měla jsem kulatý výstřich, z bílé krajky jsem si udělala malé rukavičky. Potom jsem si šaty sundala a šla za Dracem. Šla jsem po chodbě . Zatočila jsem do prava chodba byla čistá když v tom jsem tam vyděla Draca jak stojí u s těny a Harry mu drží u krku hůlku. V tu chvíly jsem ucítila něco u svého srdce nějaké si sevření. Byla jsem tak naštvaná zmrazila jsem mpodlahu.Harry spadnul na zem a Draco taky.Tak ty si nedáš pokoj!! V tom se oba dva na mě podívaly. Svížným krokem jsem šla za Harrym
H

arry vstal a začal utíkat po chodbě směrem na záchodky. Letěla jsem za ním. Tak kdepak si? Řekla jsem na záchodkách . Harry se mě očividně bál protože by se jinak neschovával.

Pomalu jsem chodila po záchodcích. Slyšela jsem každou kapku vody i šumění větru. Vypadalo to jako v nějakém hororu. Najednou jsem ucítila něčí pohled na zádech. Rychle jsem se otočila vyděla jsem jak na mě dopadá kouzlo odrazila jsem ho rukama směrem zpátky na Harryho. Harry spadnul na zem. Pomalinku jsem k němu nakráčela k němu chytla jsem ho za krk a vyletěla s ním do vzduchu. Už nás z Dracem nechte! Ty a Harmiona a Ron! A varuji tě , jestli se něco takového bude opakovat a nedáte pokoj, tak si to znova zopakujeme ale tentokrát všichni! Rozumíš!! Harry jenom z vystrašeným pohledem kývl. Pak jsem ho pustila a ješťe praštila do nosu. Potom jsem odešla zpátky na chodbu za Dracem. Už jsem si to s nimi vyřídila. Řekla jsem Dracovi. Ten se jenom usmál a společně sme šli na večeři.

Pokračování příště....

Draco malfoy a Já(DOKENČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat