Takhle to je

482 21 1
                                    

JÁ UŽ TO CHÁPU!! Všechno to do sebe zapadá !To Harry a Hermiona!Chcou aby jsme se rozhádali!To oni zavolali toho novináře .Všechno udělali oni!To znamená ........ ŽE HERMIONA MILUJE DRACA A HARRY ZASE MĚ!TO HERMIONĚ NEDOPUSTIM A HARRYMU TAKY NE! Je mi jedno že mě Harry miluje ,ale nedopustím aby Hermiona byla s Dracem. Tak třído a teď pustím hudbu a vy začněte tančit. Řekla učitelka.Já jsem neutekla protože by to vypadalo divně.A tak jsem z Harrym tancovala .Podívala jsem se na Draca neusmíval se ale Hermiona si to užívala úplně .Já ji zabiju! Řekla jsem si v duchu.

Crrrrrr... Tak  žáci hodina skončila nezapomeňte na ples! Řekla učitelka a všichni se vydaly na chodbu. Tam jsem uviděla Draca a Hermionu jak si povídají a Hermiona se u toho směje jako divá ,ale Draco ne. Přišla jsem​ k nim. Neruším? Zeptala jsem se.  NO TO TEDY RUŠÍŠ! Řekla mi Hermiona.Já jsem ji propichovala pohledem.Draco se jenom na nás podíval. Potřebovala bych z Dracem mluvit.
No tak vás nebudu rušit ,ahoj Draco. Řekla a odešla z úsměvem na tváři za Harrym a Ronem. Co potřebuješ Bello. Zeptal se mně Draco z obráceným pohledem na zem. Poslouchej mě! Řekla jsem mu chytla jsem ho za ruce  a podívala  jsem se  mu do očí a řekla. Potřebuju s tebou mluvit ,ale tady ne pojď za mnou. Chytla jsem ho za rukáv a odtáhla ho na záchodky kam nikdo nechodí . Sedly jsme si na menší  parapet  a divaly jsme se z okna. Musím ti něco říct​.

Pokračování příště....

Draco malfoy a Já(DOKENČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat