Jak jsem tak seděla z Dracem u jezera ,náhle jsem uslyšela nějaký zvuk za námi ,a tak jsem se otočila.
Uviděla jsem za keřem nějaké lidi jak se tam smějou . Hej! Zakřičela jsem .A tak jse otočil i Draco. Z keře vylezla Hermiona a nějaká holka z fotoaparátem v ruce a začali utíkat do hradu.V tom okamžiku jsem zahodila knížku do jezera kterou jsem četla ,postavila se vzala kámen a z plnou zlostí jsem na ně hodila kámen . Netrefila jsem se . Začala jsem brečet . Už mě nebavilo jak si že mně dělají legraci. Co děláš Bello?! Zařval na mě Draco a postavil se. Otočila jsem se na něj a řekla mu. Už mě nebaví jak si že mně utahujou! Že tě miluju ! A ty si myslíš že mě to taky baví jak si že mě utahují!?!!! Řekl Draco . Vůbec to nevypadá že bys mě milovala Bello!A to chci aby si se mnou chodila! Vůbec jsem na to nevěděla co říct ze slzami v očích a vyjukanou tváři . Ale já tě miluju Draco! Přistoupila jsem k němu blíž a dívala jsem se mu do očí . Promiň Bello ale musím odejít .
Řekl Draco a šel do hradu já se jenom z dáli na něho dívám jak odchází . Co jsem zase zkazila? Řekla jsem si potichu pro sebe. Pak jsem si lehla do trávy a poslouchala šumět vodu.Po chvíli jsem si ale sedla a začali jsi z vodou hrát .A to myslím do slova .Vytvářela jsem si z vody panáčky a házela do vzduchu. Potom mě to přestalo bavit a tak jsem se už uklidněná vrátila do hradu.Po obědě jsem se vydala co nejrychleji na hodinu kterou máme po obědě . V ruce jsem nešla učebnice a u toho jablko .Hodinu jsme měli ve velkém sále byly tam tribuny všichni seděli ve předu tak jsem sedla rači do zadu .V tom tam přišla naše učitelka která nám oznámila tu novinu!
Dobrý den třído.Jak asi nevíte v sobotu bude ples .No a protože neumíte někteří tančit. Což já umím tančit v našem městě jsme se učili tancovat na vodě. Tak se dneska budeme učit tančit.
Pokračování příště......
ČTEŠ
Draco malfoy a Já(DOKENČENO)
FanficFAN FIKCE Přijela jsem do Bradavic a co nevidím zamilovala jsem se jeho oči blonďaté vlasy.Je knakousnuti.😍