Šla jsem k sálu a sáhla na kliku.
Ne ještě ne..
Ozvalo se ze sálu jako by Draco z někým mluvil.Pomalu jsem otevřela dveře a vešla dovnitř.Draco tam ležel na posteli a v ruce držel hůlku.Neruším? Zeptala jsem se tázavím hlasem Draca.Ne vůbec ne.
Řekl a tak jsem šla k němu.Sedla jsem si na kraj postele.Draco si zvedl polštář aby se mohl opřít.Vzal mě za vlasy a dal je za mé pravé ucho.Ty si plakala?Zeptal se mě.Ahh..no..Jo bála jsem se o tebe.Ty si tady z někým mluvil?Otočila jsem se na něho.Jo mluvil jsem z mamkou. Aha.Usmála jsem se.Potom jse Draco nahnul pod postel a něco vytáhl.Poslal mi tohle.A v ruce držel krásnou tmavě hnědou kytaru.To to je kytara?Mohla bych se podívat?Jo.Řekl a posal mi ji.Byla překrásná podobnou měl otec. Naučil mě i na kytaru hrát.Otec chce abych se na ni naučil hrát.Poslal mi i nějaké noty.Řekl a podíval se do země z nechuceným pohledem.Já umím hrát na kytaru.Otec mě to naučil když jsem byla malá.Můżu zahrát jestli chceš.A podívala jsem se mu do očí.Můžeš.Řekl a já si vzala kytaru do ruky.A začala přemýšlet co mu zahraju a zaspívám.Najednou jsem si vzpoměla na písničku kterou mě učil otec.Crazy love...Zašeptala jsem si pro sebe.Draco se jenom usmál a napjatě čekal.
Začala jsem pomalu brnkat na kytaru.Začala jsem zpívat písničku úplně se mi začaly vybavovat ty vzpomínky jak jsme z otcem sedávaly u stromu a on mě učil zpívat a hrát na kytaru.Bylo mi asi 5let.Když v tom tam přiletěly smrtijedi otec mě chytl.Oni mě chtěly odvézt.Táta mě ale bránil poslal mě schovat se so keře.Otce bodly nemohl bojovat a odvedly otce.Já utíkala domů do mé vesnice.Když jsem dospívala písničku.Chtělo se mi brečet.Slzy jsem ale zadržela nejsem malá.Ale vím jedno jednoho dne to VOLDEMORTOVY VRÁTÍM JAK ZA MATKU TAK ZA OTCE.Kytaru jsem položila zpátky pod postel.Bylo to nádherné.Řekl Draco z ůžasem v obličeji.Děkuji.Podívala jsem se na něho ze skleněnýma očima.Co se ti stalo?Řekl Draco a posadil se vedle mě.Začala jsem mu to vykládat ale na konci jsem se nevydržela a začala brečet.Draco se netvářil zrovna přirozeně od toho slova smrtijedi.Potom jsem se podívala a vyděla že je po návštěvnické hodině.Už asi půjdu.Jestli by ses chtěl naučit tu písničku tak tady máš.Řekla jsem a kouzlem ji přičarovala.Potom mě Draco políbil já se usmála rozloučila jsem se a vydala se po chodbě na pokoj.Pokračování příště...
Chci se omluvit že jsem dlouho nevydávala žádné moje příběhy.Víte mám koníčky byly prázdniny a začíná škola.Písnička co zpívala Bella nahoře☝
ČTEŠ
Draco malfoy a Já(DOKENČENO)
FanfictionFAN FIKCE Přijela jsem do Bradavic a co nevidím zamilovala jsem se jeho oči blonďaté vlasy.Je knakousnuti.😍