🏥Nemocnice🏥

511 21 0
                                    

Po večeři jsem se vydala na svoji kolej do svého pokoje. Otevřela jsem skříň a přemýšlela co si vezmu na sebe. Řekla jsem si že se musím nějak vymodit .Vzala jsem si hnědé džíny bílou košili a vlasy jsem si dala do pleteného copu .Křídla jsem si dala k sobě a čekala než odbije 21 hodin.

Konečně. Odbila 21 hodina a já se pomalu proplížila s koleje. Opatrně jsem za sebou zavřela dveře od koleje , a vyšla jsem po chodbě směrem ke dveřím které vedly za hradby hradu.

Už jsem byla skoro u dveří jenže se ze zatáčky objevila Hermiona a Harry z Ronem. Stáli u dveří a já nemohla jít dál. Co tady vy tři děláte!? Ty si myslíš že bych tě jen tak pustila za Dracem?Thh...ani náhodou?Na ni!. Řekla Hermiona a Harry z Ronem a ona na mě vyrašily hůlky. Já jsem nastavila ruce že se taky chystám za útočit .Vypršela jsem na ně vodu jenže oni ji odpálili pryč.

Takhle to bojování trvalo docela dlouho potom ,ale Ron se objevil za mnou a svázal mi ruce.Tím pádem jsem vůbec nemohla kouzlit .Spadla jsem na zem Harry mi svázal nohy. Začali do mě kopat a na mě kouzlit.

Za chvíli jsem jenom vydělá jenom nějaké šmouhy před obličejem .Tekla mi krev z nosa a s pusy. Měla jen několik odřenin a byla jsem skoro celá od krve.
Už ji nechte má toho dost ta NÁNA JEDNA! Řekla Hermiona a spolu s němi odešla vyděla jsem jenom jak nějaké tři čmouhy odchází .Nemohla jsem se ani pohnout jak mě všechno bolelo nemohla jsem ani zavolat nic!A tak jsem upadla do bezvědomí.

Najednou jsem se probudila v nemocnici jak ležím v posteli a vedle mě je Draco jak mě drží za ruku a ředitele co stojí na kraji z učiteli. Necháme je na chvíli osmotě . Řekl ředitel a společně z učiteli odešli. Co se stalo? Nešli tě prý na chodbě celá dobytá .Nepamatuješ si Bello kdo ti to udělal? Zeptal se mě Draco. Já jsem se podívala na Draca a se slzami v očích jsem mu řekla. To byly oni!! Kdo oni Bello? Harry Hermiona a Ron! Zatarasila mi cestu jak jsem šla za tebou ven!No a potom mi udělali tohle! Pak mě Draco objal a řekl. Neboj já jsi to s nimi vyřídím!Řekněme to řediteli! Ne ještě ne. Dobře jak chceš Bello. Potom mi dal pusu na čelo a dále jsme se objímali . Cítila jsem se v bezpečí .☺☺☺

Pokračování příště.....
Doufám že se vám tenhle článek líbil i když je delší.❤❤💙💛💚

Draco malfoy a Já(DOKENČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat