Všechno to je past. Řekla jsem se skloněnou hlavou dolů. To oni nám to udělali .Harry,Hermiona a Ron. Už jsem to nevydržela začali mi kapat slzy z očí . Chci se ti ještě omluvit za to u té řeky .Už jsem to nevydržela . Nemáš se za co omlouvat .To já .Ale pěkně mě naštvalo zjak si tancovala z Harrym. Řekl a podíval se na mě. No víš všechno to do sebe zapadá.Harry miluje mně a Hermiona tebe.Ale já Harryho nemiluju pořád nemůžu odpustit co ti udělal na tich záchodech. To bylo od tebe statečné cos pro mě udělala. Pousmál se a já taky. Jo to bylo.A ty milujes Hermionu ? Závažným pohledem jsem se na něho podívala . Hermionu?NE!Kdo by mohl tu mudlovskou holku milovat. Měl znechucený výraz na obličeji. Ale tebe miluju. Řekl a zvedl mi obličej na horu.Zacali jsme se smát.On mě chytl za pas a přisunul si mě víc k sobě .A pak mě políbil .Začali jsme se líbat . Půjdeš se mnou Bello na ples?Já jasně že půjdu s tebou na ples. Chytl mě za ruku a odtáhl mě ke stěně opřel si mě o stěnu a chytl mi ruce začal mě líbat po krku . Já jsem vzdychala a náramně jsem si to užívala.Jak mi pustil ruce tak jsem ho objala kolem krku a skočila na něho.Polozil jsi mě na parapet .Sundal mi plášť a on si ho sundal taky.Odepl mi moji košili a kalhoty a já udělala to stejné ,až jsme zůstali jenom ve spodním prádle .Jak jsme seděli na tom parapetu otočila jsem se mu tady aby mi odepl podprsenku.Když mi ji odepl přidržela jsem si ji jeste na prsou a potom jsem se otočila směrem k němu . Musím ti ještě něco říct.Je to moje poprvé.
Řekla jsem mu zvelkou vážnosti.Potom jsem podprsenku pustila..Pokračování příště.,..
ČTEŠ
Draco malfoy a Já(DOKENČENO)
FanficFAN FIKCE Přijela jsem do Bradavic a co nevidím zamilovala jsem se jeho oči blonďaté vlasy.Je knakousnuti.😍