Capitolul 1

268 14 1
                                    

În primul rând, aș vrea îi mulțumesc lui Iris_Daniela20 pentru că m-a ajutat cu scrierea primului capitol.

----------------------------------------------------

Bună! Numele meu este Lucy Styles şi am aproape 22 de ani. Am un frate pe nume Harry pe care nu l-am mai văzut de o căruță de ani. Peste câteva zile, îmi va veni scrisoarea de admitere la un colegiu. Sper că am luat examenul. Această instituție mă poate aduce mai aproape de fratele meu. O să îmi pot revedea crețul favorit. Abea aştept să vadă cât de mult a crescut micuța Styles. Așa obișnuiește să-mi spună. Îmi e foarte dor de el.

 După câteva zile

A venit scrisoarea. Respira Lucy. Fii calma. Șiiii.... AM INTRAT. Nu pot să cred. O să îmi revăd fratele. Intru pe internet să văd dacă are concert cu trupa sau ceva. Mm..da. Fratele meu face parte din trupa aia One Direction,dar nu asta contează. O să mă duc chiar azi la Londra. Sper să se bucure să mă vadă.

LA LONDRA

Mi-am dus bagajele la hotel şi am început să îl caut pe Harry prin parc. Spre norocul meu,chiar l-am găsit ușor.

L(Lucy)- Harryyyyyy..

H (Harry)- Lucy? Tu, aici?

L- Nu te bucuri să mă vezi?

H- Ba cum să nu?! Dar cu ce ocazie prin Londra?

L- Am intrat la universitatea aia la care îmi doream de mică să intru.

H- Felicitări!

Louis&Niall&Liam- Felicitări!

Abea acum i-am observat și pe ăia.

L- Mulțumesc!

H- Ei sunt Louis, Liam și Niall (arătând spre fiecare). Băieți,ea e sora mea, Lucy.

N(Niall)- Aş prefera să îmi spui Nialler(inspirată de la poveste One Direction adopted me).

L- Mă bucur să vă cunosc băieți.

H- Şi unde stai?

L- La un hotel din apropiere.

H- Eu cred că ar trebui să stai cu noi. Băieți, sunteți de acord?

Louis&Niall&Liam- Da! Spui ei la unison

L- Atunci mă voi duce să îmi iau bagajul.

H- Venim cu tine.

Mi-am luat bagajele, de fapt le-a cărat Harry. Am ajuns la ei. Au o casă imensă. Pe exterior, nota 10, să vedem pe interior. OMG!!! E atât de frumoasă. Abea aştept să îmi văd camera. Şi Harry mă duce direct în camera.

H- Aranjează-ți o parte din haine și vino jos.

L- Ok.

Mi-am aranjat câteva rochii pe umerașe și am coborât.

L- Deci,de ce m-ai chemat?

H- Vrei să stai închisă în cameră?

L- Vai, ce frumos e aici.

H- Aşa ziceam şi eu.

L- Unde-i Niall?

Lou(Louis)- În bucătărie, călare pe frigider.

L- Am să mă prefac că nu a sunat ciudat.

Lou- Perfect.

Se făcuse seară și îmi era foame.

L- Niall James Horan, ieşi imediat afară din frigider. Mai sunt și alte persoane înafară de tine cărora le e foame.

N- Încă puțin.

L- Stai cât vrei. Băieți, haide-ți la pizza.

Atunci Niall a fugit la mașină, iar băieții m-au luat în brațe.

Li(Liam)- Eşti eroaua mea!

L- Cred că ai vrut să spui eroina.

Li- Nu. Așa spun eu. Eroaua în loc de eroina.

L- Aha.

N- Vă aştept de 10 minute. Ce tot faceți?

L- Of, ce repede ai căzut în plasă.

N- Deci fără pizza?

L- Corect.

N- Nici măcar să comandăm?

L- Faceți ce vreți. E casa voastră.

H- Având în vedere că şi tu stai aici, e și casa ta.

N- Sunt confuz. Luăm sau nu pizza?

L- Mai întrebi?!

N- Cinci cutii de pizza vor veni la noi.

L- Le comanzi odată?

Au venit pizzele. De când nu am mai mâncat nici eu nu ştiu. Am vrut să urc sus, dar băieții au spus să mai stau. I-am refuzat și m-am dus în camera mea. Eram fericită fiindcă mi-am văzut fratele. Îl iubesc pe crețul ăsta, chiar dacă mă supără câteodată. Am coborât să îmi iau un pahar cu apă și când am ieșit de la bucătărie Louis intra și uita așa, apa mea a ajuns pe tricoul lui.

Lou- Eşti chioară? Vezi pe unde mergi.

L- Iar tu învață să vorbești cu o fată.

Nu am mai așteptat să îmi întoarcă replica și am fugit în camera mea. Louis părea de treabă, dar se pare că aparențele înșeală.

One Direction// Micuta Styles.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum