Din perspectiva lui Lucy
Sunt în studio și îl caut pe Charlie cu privirea, dar nu-l găsesc. Mă duc să-mi cumpăr ceva și mă întorc. După ce plătesc ce mi-am cumpărat și ies din market îmi scot telefonul. O să-l sun pe Liam. Vreau să văd ce face, atât el cât și Lou. Apelez de 3 ori, dar îmi respinge. Intru înapoi în studio și îi văd pe Liam, Lou și Zayn vorbind.
-Zayn, tu aici?! Când ai venit? De ce nu mai anunțat?
-Îmi era dor de tine. Îmi era dor să îmi mănânci zilele. Tu ce cauți aici?
-Păi am venit să mă cunosc cu Charlie pentru că mâine o să avem repetiție pentru prima mea piesă oficială.
-Care Charlie?
-Charlie Puth.
-Și de ce nu te duci la el?
-Pentru că nu știu unde e.
-Hai că te duc eu.
Cred că aș fi stat mult și bine pe hol dacă nu era Zayn care știe unde. Ajungem în fața unei camere, iar pe ușa scrie cu litere de tipar "CHARLIE PUTH". Bat la ușa și intru. Îl văd pe Charlie stând relaxat pe scaunul său. Îmi face semn să intru și să iau loc lângă el.
-Bine ai venit, Lucy! Eu sunt Charlie Puth, mă bucur că ai acceptat să vii aici pentru a ne cunoaște și că ai acceptat să facem o piesă.
-Bine te-am găsit, Charlie! Țin să îți mulțumesc că te-ai gândit la mine pentru colaborare.
-Nu aveam cum să nu fac asta. Ai o voce minunată.
-Mă bucur că m-ai ales pentru vocea mea, nu pentru că sunt sora lui Harry Styles.
-Nu te-am ales fiindcă ești sora lui Harry, doar că el mi-a arătat o filmare cu tine cântând.
După încă câteva minute de discuție, ies afară. Nu-mi vine să cred că Harry s-a băgat. Se vedea în ochii lui Charlie că minte când spunea că Harry nu a intervenit decât cu filmarea. Ies de acolo cu lacrimi în ochii și îi văd pe Liam și Louis așteptându-mă. Îl iau pe Liam în brațe și încep să plâng. Nu știu exact ce m-a făcut să îl iau pe Liam și nu pe Lou în brațe.
-Lucy, ești bine? Ți-a făcut Charlie ceva?
-Te rog, du-mă acasă!
-Lucy, ce s-a întâmplat? spune Lou observându-se îngrijorarea în vocea lui
-Vreau acasă! Liam, du-mă acasă! Te rog!
-Bine! aprobă Liam
După 15 minute ajungem acasă, iar eu mă duc direct la Harry. Dacă o să fiu aleasă pentru o colaborare vreau să fie pe merit, nu pentru că așa a vorbit el cu persoana respectivă. Intru în camera lui și rămâne uimit.
-Lucy, s-a întâmplat ceva?
-S-a întâmplat că te bagi tu repede și eu nu o să îmi pot forma singură o carieră. Știu că tu ai vorbit cu Charlie pentru colaborare.
-Am vrut să te ajut.
-Nu-mi pasă! Dacă obțin vreo colaborare vreau să fie pe merit.
Ies trântind ușa în urma mea. Mă duc la bucătărie și îi observ pe Niall și Liam făcând un tort, dar pentru ce. Nu aștept să termine și îl iau pe Liam cu mine pe terasă.
-S-a întâmplat ceva?
-Nu. Voiam doar să stăm aici.
-Cu mine? De ce nu cu Lou?
-Nu știu. Simt nevoia să stau cu tine.
//////
Liam și Lucy sau Louis şi Lucy?
CITEȘTI
One Direction// Micuta Styles.
FanfictionViata lui Lucy, ia o intorsatura neasteptata. Isi va revedea fratele dupa multi ani. In continuare cititi si veti afla.