Lucy pov.
Se pare ca azi m-am hotarat pe cine aleg. Sper doar ca celalalt sa nu se supere. I-am chemat pe amandoi la mine in gradina.
Li- Deci te-ai hotarat?
L- Da, Liam.
Lou- Si, pana la urma pe cine alegi?
L- Louis Tomlinson. Liam Payne, vreau sa iti multumesc pentru toate momentele in care m-ai facut fericita. Fara resentimente?
Li- Fara resentimente.
Lou- Multumesc, Lucy. Nu o sa regreti.
Ma duc si imprasti vestea in toata casa.
H- Lucy, la putin in balansoar.
L- De ce?
H- Vreau sa vorbim?
L- Ok.
Ce mai vrea si mister 'perfectiune'?
H- Lucy, nu vreau sa mi-o iei in nume de rau, dar nu cred ca Louis va fii capabil sa te iubeasca asa cum ai vrea. Il cunosc de foarte mult timp si te va face sa suferi enorm.
L- Acum pot pleca?
H- Bine, blondo. Du-te la cel ce te va impinge in suferinta.
L- Oh, asa cum iti impingi tu 'iubitele'?
H- Gata. Nu ma duelez cu tine ca oricum pierd.
Cine se crede el sa-mi dea mie sfaturi. E treaba mea ce fac. Inca ma crede fetita de 10 ani, incapabila de a constientiza in ce se baga. Stiu riscurile, dar merita sa incerc. Poate ca eu il voi schimba.
Ni- Lucy?
L- Ce?
Ni- Voiam sa iti spun ca nu cred ca ai facut cea mai buna alegere. Louis e la fel ca Harry. Te va face sa suferi si sa versi mii de lacrimi pentru el. Eu cred ca nu se merita.
L- Ba da, Niall. Se merita.
Spun si ma duc sa ma schimb pentru ca am antrenament cu Stefi.
S- Ce faci, blondo?
L- Bine,tu?
S- Auzi, m-a sunat Harry si mi-a spus ce s-a intamplat. Eu zic ca nu e ok ca l-ai ales pe Lou. Toata lumea il stie drept un 'gagicar'. Lucy, tu esti prea sensibila pentru ceea ce urmeaza.
L- Eu cred ca e strict problema mea.
S- Este. Eu doar ti-am spus care pot fii consecintele.
L- Pot sa imi iau liber restul zilei?
S- Desigur.
Ce au cu totii astazi? Nu m-as mira sa primesc mesaj de la Zayn in care imi spune exact ce mi-au spus toti. Ca am facut o greseala. Pana la urma eu il iubesc pe Louis si il voi schimba. Jur!
CITEȘTI
One Direction// Micuta Styles.
FanficViata lui Lucy, ia o intorsatura neasteptata. Isi va revedea fratele dupa multi ani. In continuare cititi si veti afla.