A doua ziSuntem în aeroport și așteptăm ca avionul lui Zayn să decoleze. Ne va lipsi tuturor. De nicăieri apare o echipă de filmare de la o televiziune.
R (reporterița)- Domnișoară Styles, vă putem adresa câteva întrebări?
L- Da.
R- Prima întrebare. Cum v-ați dat seama că îl iubiți Louis?
L- Pai am venit să îmi revăd fratele,pe Harry, și m-am mutat cu el. Petrecând timp împreună ne-am dat seama că ne iubim.
R- Dormiți împreună?
L- Momentan nu! Nu suntem de foarte mult timp împreună. Vine și Lou acum.
Atunci a venit, m-a apucat de talie și m-a sărutat. Nu pot să cred. M-am îndrăgostit de Lou. Ce mă fac?
R- Louis, te putem întreba ceva?
Lou- Da.
R- Nu te-ai gândit niciodată la căsătorie. S-a schimbat ceva de când sunteți cu domnișoara Styles?
Lou- Sincer,da. Ea e unica care a reușit să mă scoată din stările mele rele. Singura ce a văzut în mine partea bună când toți credeau că a dispărut. Lucy e pentru mine la fel de importanta ca și mama. O ador.
Pe urma m-a luat de mână și am urcat în mașină.
Acasă
L- Lou, de unde ai scos cuvintele alea?
Lou- Nu știu. A fost inspirație de moment.
L- Trebuie să ne gândim la despărțire.
Lou- Da.
L- Am o idee.
Lou- Uimeşte-mă!
L- Tu vei fi cu alta. Mă înșeli.
Lou- De ce eu?
L- Pentru ca așa spun eu.
Lou- Off,bine! Când ne despărțim?
L- Când vrei.
Lou- Of, Lucy!
Peste câteva zile
Dau drumul la televizor. Exact ce mă așteptam să văd.
Lucy Styles în lacrimi după ce Louis Tomlinson a înşelat-o. Oare există cale de împăcare?
Într-un fel mă bucuram când Louis mă săruta chiar dacă știu că nu era pe bune.
CITEȘTI
One Direction// Micuta Styles.
FanfictionViata lui Lucy, ia o intorsatura neasteptata. Isi va revedea fratele dupa multi ani. In continuare cititi si veti afla.