Capitolul 5 + Anunț

128 10 0
                                    


Capitol scris de Iris_Daniela20. Mulțumesc pentru ajutor!

*****

A doua dimineață mă trezesc bine dispusă. Cobor jos să le spun băieților ce am visat.

L- Neața,băieții!

- Neața! Spun ei la unison.

L- Să vă spun ce am visat aseară.

H- Spune.

L- Am visat că eram pe o scenă, am cântat o piesă,cred că era compoziție proprie și când am terminat lumea mă aplauda și voi erați mândri de mine și eu aș da orice ca să fiți mândri de mine. Pentru mine contează părerea voastră.

H- Păi acest vis poate deveni realitate.

L- Cum?

H- Cânți în deschiderea noastră.

L- Super. Când?

H- Diseară.

L- O să cânt piesa aia, mi-o amintesc perfect.

H- Cânți ce vrei.

L- Crețule!

H- Blondo!

Ne-am îmbrățișat. Nu ne-o arătăm dar ne iubim. E normal. Este fratele meu și eu sunt sora lui. Recunosc că uneori mă enervează,dar nici eu nu sunt mai presus.

Lou- Vine apocalipsa și nu știu?

L- Vezi tu apocalipsă dacă mai comentezi.

Lou- Periculoaso!

H- Râzi, dar ar trebui să te temi. Pe deasupra e o mieluşică dulce,dar pe dinăuntru e o oaie criminală.

Lou- Deci e animal?

L- Gata. Până aici.

Am început să îl gâdil.

L- Retrageți cuvintele!

Lou- Niciodată!

L- Repet. Retrageți cuvintele!

Lou- Bine. Îmi retrag cuvintele.

După o oră eu, Louis și Harry eram la piscină. Vine Liam cu tableta în mână la o știre de cancan.

Li- Nouă când aveați să ne spuneți?

Lou- Nu e nimic între noi. Am făcut o prostie și a trebuit să mă despart de Darcy. Ea mă suna întruna și am rugător pe Lucy să se dea drept iubita mea. Și ea a spus presei.

Li- Și la emisiune dacă te întreabă ce spui?

Lou- Lucy,vrei să fi falsa mea iubită?

L- Pentru cât timp?

Lou- Depinde.

L- Offf. Ai noroc că Harry e fratele meu.

Lou- Știu.

La emisiune

P(prezentatoarea)- Bună seara! Îi avem alături de noi,iar,pe cei de la One Direction. Vă mulțumesc că ați acceptat invitația.

H- Vă mulțumim că ne-ați invitat.

P- În primul rând, o întrebare nu îmi dă pace. Harry, sora ta e iubita lui Louis?

H- Da.

P- Și pe sora ta o cheamă....

H- Lucy.

P- Louis, cât de bine vă înțelegeți?

Lou- Foarte bine,zic. Adică nu ne certăm,nu ne supărăm, e totul ok.

P- Ați auzit dragelor. Louis e luat. Îmi pare rău pentru voi. Louis, Lucy e aici?

Lou- Da. Nu putem sta unul fără celălalt.

P- O poți chema?

Lou- Uitați-o.

P- Ești o adevărată frumusețe dragă!

H- Doar e o Styles.

L- Vă mulțumesc, asemenea.

Bla bla bla.... s-a terminat emisiunea.

Mă duc grăbită înapoi și m-am izbit de Louis.

L- Iartă-mă, Lou.

Lou- Nu-i nimic.

M-a îmbrățișat. M-am prins de fază și l-am îmbrățișat. M-am sarutat. Știu că nu simte nimic,dar eu cred că încep să simt ceva puternic pentru Lou. O, Doamne. Nu se poate. În niciun caz, Lou.

__________

Sper că v-a plăcut!

One Direction// Micuta Styles.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum