Capitolul 19 (aveau dreptate)

76 10 1
                                    


Lucy pov.

Azi o sa ma duc la studio sa vad ce fac baietii. Am sa ma duc pe jos pentru cam-am cam invatat cu masina. Eu si Louis ne intelegem super bine si ne gandim sa oficializam relatia. L-am anuntat si pe Lou ca ma duc. Parca nu mai am chef de mers pe jos asa ca ma duc cu un taxi. In 20 de minute ajung la studio si ma duc unde stiu ca sta Louis de obicei. Vad ca e si Denise aici, dar de ce se apropie de Lou? De ce il saruta si el nu ii zice nimic? Gata! Explodez!

L- Bravo, Tomlinson! Asta mai lipsea. Stii ceva? Am terminat-o cu tine!

Lou- Lucy, nu e ceea ce pare.

L- Pastreaza scuza asta pentru tine. Pe mine nu ma intereseaza.

Pe urma am fugit spre iesire. Am vrut sa ma relaxez asa ca m-am dus intr-un parc linistit. M-am asezat pe banca si mi-am dat seama ca aveau toti dreptate. Lou nu se va schimba. Pai, sper totusi sa isi gaseasca pe cineva, pentru care v-a fi dispus sa renunte la restul. De ce sunt asa oarba cand vine vorba de el? Imi pun mainile pe fata si incep sa plang. Simt ca cineva se pune langa mine si ma ia in brate. Stiu imbratisarea asta. E Liam. Il strang cat de tare pot.

L- Am o facut o mare greseala! 

Li- Lucy, greseala e omeneasca. Nu-i nimic!

L- Ba da, Liam! Puteam fi fericita alaturi de tine, dar eu plang din vina lui Louis. Stiam de la inceput ca nu a fost o idee buna sa stau cu voi in casa.

Li- De fapt, a fost o idee buna. Lucy esti o fata minunata. Lista calitatilor tale e infinita. Nu se merita sa plangi pentru un insensibil fara scrupule. El e un mare porc. Dar e prietenul nostru, iar prietenii se accepta intre ei asa cum sunt.

L- Plec!

Li- Iar incepi?

L- Liam, asa e mai bine.

Li- Lucy, daca tu pleci, eu de cine mai am grija? Al cui zambet imi va face ziua mai frumoasa? Daca pleci, ia-ma cu tine!

L- Daca vi, eu nu am nicio problema sa te iau.

Li- Hai totusi sa punemla punct unele detalii. Mergem intr-o mica vacanta, nu vom anunta nimic pe nimeni. 

L- Altceva?

Li- Zambeste.

One Direction// Micuta Styles.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum