Capitolul 15

95 6 0
                                    


Mă trezesc și cobor în bucătărie pentru a lua micul dejun. O,nu. E doar Louis aici. Calmeaza-te Lucy! Tu ești cu Liam. Lou te-a făcut să suferi. Uită-l. Am pășit în bucătărie.

Lou- Neața!

L- Neața!

Lou- De ce vrei să îți pui orez în ceai?

L- Orez?

Lou- Da. Orez.

O,Doamne.

Li- Ce face cea mai minunată persoană?

Lou- Bine,tu?

Li- Eu vorbeam cu Lucy.

L- Fac bine, tu?

Li- Bine. Mă gândeam că acum e momentul să îți spun.

L- Ce anume?

Li- O să plec pentru câteva săptămâni acasă. Tu o să începi studiile deci nu te pot lua cu mine.

L- Când pleci?

Li- Mâine. Azi vreau să ne petrecem ziua împreună. Vrei?

L- Evident că vreau.

Louis pov.

S-au îmbrățișat. De ce mă simt ciudat? De ce parcă îmi vine să îl iau la bătaie?

Doamne,de ce sunt conștiința acestuia?

Ce vrei să spui?

Ori ești prost ori ești prost. E clar că îți place de Lucy.

Baliverne. Nu are cum.

Ba da, Lou. O placi. Dar ai pierdut-o.

Nu îmi place de ea. Taci.

Promite-mi ceva înainte.

Ce vrei?

Să îi spui lui Lucy ce simți pentru ea.

Nu pot. Liam e prietenul meu cel mai bun. E acolo când nimeni nu e. Nu pot să îi fac asta.

Off. Prost mai ești Tomlinson. Nu am zis să fii cu ea. Am zis să îi zici că o placi. Atât.

Nu pot să fac asta. Și taci, să nu aud un sunet.

Nu pot să cred că îmi place de Lucy. Nu pot să îi spun. Mai bine las așa și trece de la sine. Sper.

Lucy pov.

Acum când Liam a spus că pleacă mi-am dat seama că nu vreau asta. Și pe Lou am să îl uit. Pe cât de mult l-am iubit pe atât de mult o să îl iubesc pe Liam.

Liam pov.

Îmi pare rău că fac asta, dar vreau să fiu sigur. O iubesc pe  Lucy cu adevărat. Dacă îl iubește să îmi spună. Eu vreau să fie fericită chiar dacă motivul nu sunt eu. Cred că asta înseamnă a iubi pe cineva cu adevărat. Să îi pui fericirea mai sus decât pe a ta.

Lucy pov.

PE LIAM ÎL IUBESC ȘI CU EL VOI RĂMÂNE! SENTIMENTELE MELE PENTRU LOUIS AU MURIT.

Ăhă....

Tu ce vrei?

Mm..nu știu...Poate că vreau să nu te mai minți singură. Încă îl iubești pe Louis..

Ba nu.

Ba da.

Gata. Eu şi Louis..adică Liam ieşim în oraș. Să nu te aud restul zilei.

One Direction// Micuta Styles.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum