Mă trezesc de dimineață și mă duc să îmi fac un duș.După duş, am coborât jos. Era doar nesuferitul de Louis, stătea pe canapea.Lou- Neața!
L- Neața!
Lou- Îmi pare rău pentru cum m-am comportat aseară. Am exagerat din cauza nervilor.
L- E ok. Și eu trebuia să fiu atentă.
Lou- Amici?
L- Amici.
Se pare că Louis nu e chiar aşa de nesimțit. Şi-a cerut scuze.
L- AAAAAAA (țipăt)
Lou- Ce este?
L- Ce-i ăla?
Lou- L-ai descoperit pe Loji, ratonul nostru.
L- Raton? Voi chiar nu aveți ce face cu banii?
Lou- A fost ideea lui Niall.
L- Nialllllllllllllll. Treci încoa imediat.
N- Ce s-a întâmplat?
L- M-am speriat de animalul pe care în momentul ăsta îl voi duce la zoo.
N- Nuuu. Te rog,nu!
L- Cum să ți astfel de animal în casă?
N- Hai te rog. Să-l păstrăm.
L- Nu.
Și am dus ratonul la grădina zoologică. Când mă întorc, Liam,Louis și Harry mă îmbrățișează.
L- Ce-i cu atâtea îmbrățișări?
Li- Ne-ai scăpat de raton.
- Mulțumim! Spun ei la unison.
L- Cu plăcere băieți.
H- Ce ai zice să mergem la MC?
L- Ok.
Am fost toți cinci la MC. Am zis să îl lua și pe Niall pentru a îi trece "suferința".
L- Niall, înțelege. E mai bine așa. E mai bine pentru toți.
N- Înțeleg, Lucy.
L- Atunci mănâncă.
Am mâncat cu toți. Când am ajuns acasă,lui Niall nici nu îi mai păsa de Loji. Dar nimeni nu a zis nimic, că aşa îi aminteam și se smiorcăia până îl luam înapoi pe raton.
Lou- Gașcă ce film vedem și noi?
L- Ce părere aveți despre The Conjuring?
Li- Perfect.
Eu stăteam lângă Lou și Liam. Am venit o fază care m-a speriat așa tare încât am sărit pe bietul Liam.
L- Scuze,m-am speriat.
Li- Nu-i nimic.
Am adormit aproape de terminarea filmului. Am adormit pe umărul lui Lou. Nu m-a trezit. M-a dus în pat. Când mă trezesc intru pe facebook si văd : Louis Tomlinson și Liam Payne ți-am trimis cereri de prietenie.
Le-am acceptat cererile, după care mai primesc una. De la Niall. Am acceptat-o.
Mă duc jos și îi văd pe toți râzând și Harry povestind.
L- Heii. Ce se întâmplă aici?
N- Micuța Lucy vrea "bâstână"?
Deci asta le povestea Harry. Am făcut cale întoarsă și m-am dus la mine în cameră.
Lou- Ești chiar prost.
Cineva bate la ușă.
L- Oricine ai fi,pleacă!
Lou- Sunt Louis, te rog lasă-mă să intru.
L- Ce vrei? Să faci și tu o glumă proastă? Nu a fost destul de jignitoare a lui Niall?
Lou- Voiam să îmi cer scuze în numele lui Niall.
L- Scuze neacceptate.
Louis plecă. Nu îl iert așa ușor pe Niall. Ar trebui să învețe să nu mai facă mișto de oricine. Îl face să pară penibil.
Cobor iar jos.
N- Lucy, iartă-mă.
L- Niall, un simplu iartă-mă nu e de ajuns. Și pentru a nu îți pierde vremea îți spun din start că nu îți voi accepta scuzele.
Glumeam puțin cu el. Normal că l-am iertat deja. Vreau să mă joc puțin cu mintea lui.
CITEȘTI
One Direction// Micuta Styles.
أدب الهواةViata lui Lucy, ia o intorsatura neasteptata. Isi va revedea fratele dupa multi ani. In continuare cititi si veti afla.