1. Dress shopping

250 9 0
                                    

POV. Belle
Samen met Jasmijn liep ik door Amsterdam. Al 15 winkels gehad, en we hadden allebei nog geen een leuke jurk gezien.

"Ja, dit word nooit wat!", zei Jasmijn en plofte neer op het Starbucks bankje. Ik ging met een zucht naast haar zitten. "We moeten blijven zoeken! Het eindexamenfeest is al over twee weken!". "Jajaja... maar we vinden nooit de perfecte jurk!" Zei Jasmijn moedeloos, terwijl ze een slokje van haar Karamel-latte nam. "Okee, morgen gaan we wel naar Antwerpen oke?" Zei ik, in de hoop haar op te vrolijken. We dronken onze drankjes op en liepen terug naar de auto, die in de parkeergarage stond. We liepen net de laatste winkelstraat in, toen Jasmijn begon te gillen. OMG OMG OMG!!!
Schreeuwde ze en trok aan mijn arm. Ik keek snel in de richting waar ze naartoe wees met haar vinger. Toen zag ik het, een winkel met allemaal baljurken. Snel renden we erheen, en iedereen keek ons raar aan toen we de winkel binnenstormden. "Waar kan ik jullie mee helpen,meiden?" Vroeg de verkoopster die naar ons toe kwam lopen. "Hai, we zijn op zoek naar galajurken voor ons eindexamenfeest," zei ik tegen de vrouw. "Loop maar mee, de galajurken zijn op de eerste verdieping. We liepen vol spanning achter de dame aan. Toen we boven waren, stormden we gelijk op de roze jurken af. We wouden allebei roze, maar ik wou een lange jurk en Jasmijn een korte. BELLE KIJK NOU!!! Riep Jasmijn terwijl ze een korte roze jurk pakte. Ik ga deze ff passen, tot zo! En ze liep naar de paskamers. Toen ik even later bij haar ging kijken, stond de jurk haar prachtig. WoooooW, zei ik, wijzend naar haar jurk. "Wacht hier, ik doe die van mij aan" zei ik, en ik liep een ander pashokje in. Toen ik eruit kwam gingen we voor de spiegel staan. We zagen we oogverblindend uit!

 We zagen we oogverblindend uit!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Jasmijn's jurk ^

Jasmijn's jurk ^

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Belle's jurk: ^

Toen we allebei onze jurken hadden uitgetrokken, liep ik naar de kassa. Ik rekende mijn jurk af, nog steeds wachtend op Jasmijn. Ze liep op me af met een bezorgde blik in haar ogen. "Belle, mijn portemonnee ligt nog thuis. Zou je deze alsjeblieft voor willen schieten?" Vroeg ze, met haar puppy blik. "Ja hoor is goed" zei ik toen maar, omdat geld bij mij geen issue is. Toen ik (weer) had afgerekend, liepen we naar de auto. Ik zette Jasmijn thuis af, en reed door naar mijn huis. Lekker, weer alleen eten. Thuis bestelde ik een pizza, ging een film kijken en douchen. Daarna ging ik moe maar voldaan naar bed.

Yass, Hs 1 is errr. 440 woorden😱. Vergeet niet te stemmen❤️ Volgende update op/voor 1 juni.

Diary of a pregnant teen. (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu