Locatie: Begraafplaats
Tijd: 12:45
Een week later. POV Belle
Hij is doodEcht dood.
Eerst dacht ik dat hij een grap maakte. Maar de dokter keek zo serieus. Ik barste in tranen uit, in die verdomde ziekenhuis kamer. De zuster had uitgelegd dat zijn kant van de auto alle klappen had opgevangen, en dat ik daarom ongedeerd bleef.
Ik en de baby.Ik hoor de kerkklokken luiden, en de stoet begint te lopen. Leaux's ouders en Leroux lopen samen met mij voorop, naast de kist. Als we bij het graf aangekomen zijn, laten ze de kist langzaam zakken. Ik kijk naar Clarissa en ze loopt naar mij toe. Ik omhels haar, en begin harder te huilen. 'H-het is zo oneerlijk', snik ik. 'Ik weet het lieverd. Maar je moet sterk zijn, voor je baby' zegt ze, en kijkt mij aan.
Een uur later.
De begrafenis is afgelopen. We hebben allemaal iets liefs gezegd voor leaux. Ik wil net in mijn auto stappen als Darryl naar me toe komt rennen. 'Wat doe jij hier?' Vraag ik. "B-Belle, ik kom je helpen' zegt hij. 'Ik heb niet om jou hulp gevraagd! Je liet me gewoon zitten!' Zeg ik boos, en tranen biggelde over mijn wangen. 'Dat weet ik, en het spijt mij, maar je hebt mijn hulp nu nodig'. Fluisterd hij. 'NEE! LAAT ME MET RUST!' Schreeuw ik, en ik zak op mijn knieën voor de auto en begin keihard te huilen. Darryl zakt naast me en slaat zijn armen om me heen. "Sssht" sist mij, en knuffelt me. "Het komt wel goed". Dan tilt hij me op en zet me in de auto. Zelf gaat hij op de bestuurders stoel zitten en start de motor. 'Kan je mij naar huis brengen?' Vraag ik. 'Ja zal ik doen' zegt hij en rijd weg.Twee weken later.
POV Darryl.Snel zet ik de tv aan. Mijn favo programma komt straks, dus ik wil het niet missen. Als de telefoon gaat, sjok ik er heen. 'Met Darryl' zeg ik, en ik hoor gehijg en gesnik. 'Darryl, kan je me naar het ziekenhuis brengen? Mijn vliezen zijn gebroken' klinkt de stem van Belle. 'Ik kom er onmiddellijk aan!' Zeg ik en ik ren naar de auto.
In het ziekenhuis, POV Belle.
Zoveel pijn. Het doet zo verschrikkelijk veel pijn.
'Het komt wel goed, blijf ademen' hoor ik Darryl stem naast me, maar ik word alleen maar drukker.
'Hou je bek Darryl!' Snauw ik naar hem. En meteen daar achter 'sorry, maar het doet super veel pijn.
Dan komt de dokter binnen. 'Hallo, ik ben dokter lizzy, en ik ga je helpen om je kind op de wereld te zetten.' Zegt de dokter aardig. Er komt nog een wee, en ik gil het uit van de pijn. 'Je bent al klaar om te bevallen, dus je moet persen' zegt Lizzy. 'Aaaarg' schreeuw ik en ik knijp in het dekbed. Darryl staat buiten met de ouders van Leaux te praten.
'Nog een keer persen' zegt lizzy, en dan hoor ik gehuil. 'Gefeliciteerd met je dochter' zegt lizzy. 'Weet je al een naam?' Vraagt ze. 'Ja dat weet ik al' zeg ik, en ik wacht totdat Leaux's ouders en Darryl binnen zijn.Mijn dochter heet Lilith.
Lilith Page.
THE END.
Yassss boek is af! Hopelijk vonden jullie het leuk! De volgende boeken gaan over Lilith, maar dat word waarschijnlijk een hele serie. Die boeken zijn ook anders geschreven en beginnen pas als ze al in de zesde klas zit. Maar daar later meer over. Heel erg bedankt voor alle reads, en tot laters.
Child's Dream (de verhalen van Lilith) is binnenkort online!
JE LEEST
Diary of a pregnant teen. (NL)
RomancePrachtig, slim, vrienden en feesten. Belle heeft het allemaal. Maar wat ze niet weet is dat ze door iedereen word veraden. Haar ouders zijn altijd weg voor zaken. Als Belle tijdens het eindexamenfeest gruwelijk bedrogen word, weet ze geen uitweg. To...