6.Friends, my only love.

160 6 0
                                    

POV Darryl.

"Ik....ik ben zwanger." Zei ze, terwijl de tranen over haar wangen rolde. Ik was boos, boos op mezelf dat ik haar verteld had dat ik van haar hou. Maar er ging ook een scheut verdriet door mij heen. Het meisje waar ik al jaren verliefd op ben is zwanger van een ander. "Van wie?" Zei ik luid, met de bitter in mijn stem. "Niet boos zijn alsjeblieft, ik heb je nodig nu Darryl!", zei ze, en ze begon harder te huilen. "HOE KAN IK NIET BOOS ZIJN BELLE?!?!, HET MEISJE WAAR IK VAN HOU IS ZWANGER VAN EEN ANDER!" Schreeuwde ik. Ik zei het zo hard dat er een zuster binnenkwam. "Is er hier iets mis?" Vroeg ze." Nee...er is niks aan de hand mevrouw" zei Belle, half huilend. Toen de zuster wegliep keek ik Belle kwaad aan.
"Darryl, het spijt me, het spijt me zo fucking erg! Maar ik ga een vriend nodig hebben als ik mijn baby ga verzorgen!"zei ze tegen mij, maar ze keek naar de grond. "Dus, dat betekend dat je dat ding gaat houden?!?!" Vroeg ik vol verbazing.
"Mijn baby is geen ding Darryl! Het is een mens, en ik ga het niet opgeven voor adoptie of het weg laten halen!" Zei ze boos, maar wel nog steeds huilend."van...wie...is...het?", Vraag ik, met een dreigende stem. "J-je kent hem niet, ik heb hem ontmoet op de avond van het examenfeest" zegt ze stotterend. "JE BENT GVD ZWANGER VAN EEN VREEMDE?!" Schreeuw ik. "STOP MET TEGEN ME SCHREEUWEN!"gilt ze. "Het spijt me Belle, maar ik ga je hier niet in steunen.'zei ik. "Darryl, ga weg" zegt ze, en ze kijkt me kill aan. 'Belle... i-ik,' probeer ik. "GA WEG!" Schreeuwt ze.
"Ik wil dat je nu weg loopt, en me nooit meer opzoekt. Mijn baby is mijn eerste prioriteit nu. En ik wil niet dat hij/zij opgroeit in een familie waar iemand hem/haar haat. Mijn stem zakt weg, en langzaam loop ik naar de deur. Als ik naar buiten loop komt die vreselijke gedachte in me op. Ik ben haar kwijt. Voor altijd.

POV. Leaux

Ik loop op kantoor, waar iedereen mij feliciteert. Happy B DAY! Staat er op het spandoek. Sommige zijn aan het zingen.
Vandaag ben ik 24 geworden maar daar denk ik niet aan. Mijn gedachten dwalen af naar Belle, en hoe het met haar gaat.
Ze was het mooiste meisje dat ik ooit had gezien. Lief, zacht en aardig. Ik denk telkens aan de nacht dat ik haar ontmoete, toen ze dronken en gebroken was. Ik loop naar Anita, mijn assistente. "Anita, kan je aan Liam vragen of hij iemand voor me opspoort? Haar naam is Belle" vraag ik aan haar. "Komt voor elkaar baas." Zegt ze, en ze loopt weg.
Op dat moment krijg ik een telefoontje. "Baas, Travis hier, er is een meisje bij de balie, en ze vraagt naar u." Zegt hij.
"Wie is het?" "Ze zegt dat haar naam Belle is meneer."zei hij. Mijn hart maakt een sprong. "Ik kom nu naar beneden.

POV. Belle

De man voor me, Travis, zegt dat ik even moet wachten. Ik wacht, en ondertussen vult het gevoel van spanning mijn lichaam. "Belle, wat fijn om je te zien", hoor ik, en ik schrik op. L-Leaux, hoe gaat het?" Stotter ik. "Nu gaat het prima, ik ben jarig vandaag. "Leuk! Hoe oud ben je nu? 24. Ik slik bij de gedachte dat ik zwanger ben van iemand die 6 jaar ouder is. "Leaux, ik moet je wat vertellen. "Wat dan?" "I-ik ben zwanger" ik zie zijn gezicht geschokt opkijken. Hij moet vast allemaal gedachten hebben op dit moment. "W-weet je zeker dat het van mijn is?" Vraagt hij langzaam. "Ja, heel zeker.
"Okee, en ga je hem/haar houden?" Vraagt hij. "Ja, ik ga het houden. "Oké, en wat gaan we doen dan?"zegt hij. "Nou, ik weet niet of jij in het leven van onze baby wilt zijn, maar ik weet zeker dat ik een goede moeder wil worden." Natuurlijk wil ik een vader zijn voor onze baby", zei hij. We praten wat met elkaar, en dan stelt hij een vraag waar ik het antwoord al op weet. "Belle, wil je bij mij intrekken?


Yaaay, hs 6 onlinee. 724 woordjes. Volgende hs wss 19 juni uit. Stay tuned loves❤️❤️

Diary of a pregnant teen. (NL)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu