POV Leaux.
Ze ligt naast me op het bedje, de zon op haar gezicht, zodat haar sproetjes zichtbaar worden. Ik wou dat we zo voor altijd konden blijven liggen. Ik schud langzaam aan haar schouder, en ze doet haar ogen open. Ze kijkt me aan, maar zegt niets. Mijn lieve Belle.*BIEM* klinkt het hard, en onweer slaat in op de vloer. Ik pak belle's hand, maar ze ligt niet meer naast mij. Ik hoor haar roepen, de angst in haar stem. "Leaux!! Help' schreeuwt ze. Ik spring van het bed af, maar mijn voeten kunnen niet meer lopen. Het vuur omsingeld haar, en ik kan niks doen. Ineens zie ik Leroux het buitentrapje afrennen. Hij slaat zijn armen om Belle heen. Zodra hij dat doet, verdwijnt het vuur. Ze kijkt hem dankbaar aan, en hij kust haar zacht. Dan kijkt ze naar mij.
"Waar was je, toen ik je nodig had Leaux? Roept ze. "Leroux, ik hou van je, ik hield altijd al van jou" zegt Belle, en kust hem. "Wat, nee stop!" Schreeuw ik
LEAUX!
Ik schrik wakker, tranen over mijn wangen. Belle kijkt mij aan, met haar bezorgde blik. "W-wat is er gebeurt" vraag ik, als ze mijn hand pakt. "Je had een nachtmerrie" zegt ze terug. Ik kijk haar aan, en pak haar schouders vast. "Belle, zou je mij ooit verlaten?" Vraag ik met tranen in mijn ogen. "W-wat... Nee, natuurlijk niet" zegt ze. Ik hoor de wekker van mijn telefoon. "Het is al 17:00, we moeten ons gaan klaarmaken." Zeg ik. "Waar gaan we nou heen?" Vraagt Belle. "Zeg ik lekker niet!, nou ga je aankleden prinses!" Zeg ik, en sta op, om vervolgens te gaan douchen.
POV Belle.
Als ik de douche aan hoor gaan, loop ik stilletjes naar beneden. Leroux zit op de bank. "Hee, kan ik je iets vragen" zeg ik zacht. "Sure hottie, voor jou alles." Zegt hij met zijn arrogante blik. Ik negeer zijn compliment, en kijk naar de grond.
"Heeft Leaux wel eens last van nachtmerrie's? Vraag ik.
"Uuh, nou vroeger had hij er best veel, vooral als onze ouders op reis gingen. Maar volgens mij heeft hij er al een paar jaar geen last meer van." Antwoord hij.
"Hij had er net een, maar ik weet niet zeker waar hij over ging." Zeg ik tegen hem.
"Leaux heeft een lichte vorm van verlatingsangst, dus misschien droomde hij over jou" zei hij terug.
"Dankjewel wel Leroux, maar ik moet douchen, later" zeg ik, en ik loop weg om mijzelf klaar te maken.
Als ik de kamer in loop, zie ik een prachtige jurk liggen. Snel ging ik douche en kleede ik me aan.Belle's jurk^ (Haha, het is geen trouwjurk btw).
A/N Belle is al 7,5 maanden zwanger, vandaar de buik.
17:45De auto start, maar ik zie niks. "Mag deze blinddoek alsjeblieft af!?" Zeg ik gefrustreerd. "Nee, nog niet. Pas als we er zijn" zegt Leaux. 15 minuten later. De auto stopt. "Nu mag de blinddoek af"'zegt Leaux, en ik ruk de blinddoek van mijn hoofd. Snel stap ik de auto uit, en kijk voor me. Er staat een GIGA groot huis, nog groter dan dat van Leaux en Leroux. "WoooooW, is dit een restaurant?!" Roep ik verbaast. "Nee, raad nog eens."
"Uuuuh, een kasteel"
"Nee, ook niet."
"Jaah wat dan" roep ik
"Dit is het huis van mijn ouders." Zegt Leaux, en kijkt mij serieus aan. "gaan we bij je ouders eten?" Vraag ik. Hij knikt. Plots voel ik mijn knieën knikken, en mijn ademhaling versnellen. "Kom je mee naar binnen? Vraagt hij. "Uuh, ja" zeg ik terug.*eenmaal binnen*
"Maaaaaaam, paaaaaaap, ik ben er" roept Leaux.
Een vrouw komt de trap af, waarschijnlijk rond de 59, in een lange jurk. Ze kijkt Leaux aan, maar haar blik glijd af naar mij. Ze kijkt me zuur aan, en kijkt naar mijn buik. Dan gaan haar ogen glimmen, en komt er een lach op haar gezicht. "Mijn lieve jonge, wat fijn dat je kon komen" zegt de vrouw, en haar blik went af naar mij. "En wie is deze jongedame" vraagt ze lief. "Mam, dit is Belle, mijn vriendin" zegt Leaux, en ik ril. Telkens als hij zegt dat ik zijn vriendin ben, ga ik meer van hem houden. "Omggg, zijn jullie zwanger?!" Zegt/schreeuwt ze blij. "Ja mevrouw, al 30 weken." Zeg ik tegen haar. "Alsjeblieft kind, noem mij Clarissa." Zegt ze. "Nou, chop chop, aan tafel, het eten is bijna klaar."*Aan tafel*
"Liefje, vertel eens iets over jezelf" zegt Clarissa.
"Nou, ik heet Belle, ik ben geboren in Naarden, heb geen zusjes of broertjes en ik ben 18." Zei ik, en Leaux's ouders keken me raar aan. "Je bent 18?, hoelang al?" Vraagt de vader, (Henry). "Uuh, nu ongeveer 9 maanden, dus ik word binnenkort 19." Zeg ik terug.Tijdens het diner praten we wat en leer ik Clarissa en Henry kennen. Het blijkt dat ze vaak weg zijn voor zaken. Na het eten vraagt Clarissa of ik mee wil lopen naar de tuin. "Gedraagt Leaux zich een beetje?" Vraagt ze. "Uuh, ja, waarom, is hij lastig dan?" Vraag ik glimlachend. "Vroeger had hij problemen, vooral toen shara overleed."zegt ze.
"Wie is shara?"
"De grote zus van Leaux en Leroux. Ze ging vijf jaar geleden een wereldrijs maken, maar haar vliegtuig stortte neer op de terugweg." Zegt Clarissa, en er rolt een traan over haar wangen.
"Wat erg voor jullie, gecondoleerd."
"Dankjewel lieverd"Time skip. 3 uur later.
"Dag!, bedankt voor alles!" Roep ik vanuit de auto.
"Het was leuk dat je er was!" Roepen Clarissa en Henry terug.Leaux start de auto en ze rijden de oprit af. "Ik vind je ouders heel aardig!" Zei ik tegen Leaux. "Zij vonden jou ook fantastisch." Zegt hij terug. Ik kijk om me heen, maar dan vallen de lantaarnpalen uit. Ineens is het super donker. "Omg Leaux, ik zie bijna niets."zei ik.
Maar daar maakte ik me niet druk om. Als ik niets kon zien, kon Leaux dus ook niets zien. Opeens zie ik twee witte lichten, en hoor een harde knal. Een andere auto komt keihard op de onze.
En dan word alles zwart.
~with the death of the one, someone else can live~
#cliffhanger Yay. Hs 10 uit. LAATSTE hs voor de zomervakantie. Na de zomervakantie nieuw hs. 1067 woorden.
Is Leaux dood? Ps, IK HEB BABY NAMEN NODIG, DUS PLZ COMMENT.😩❤️
Stay tuned loves❤️
JE LEEST
Diary of a pregnant teen. (NL)
RomancePrachtig, slim, vrienden en feesten. Belle heeft het allemaal. Maar wat ze niet weet is dat ze door iedereen word veraden. Haar ouders zijn altijd weg voor zaken. Als Belle tijdens het eindexamenfeest gruwelijk bedrogen word, weet ze geen uitweg. To...